امروز و فردا جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود که افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت انتظار می‌رود.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ 26 January 2021

بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز و فردا جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود که افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت انتظار می‌رود.

آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه با ورود سامانه بارشی، برف و باران در غرب و شمال غرب شروع می‌شود. جمعه با تقویت سامانه بارشی، برف و باران علاوه بر شمال غرب و غرب در جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.
شنبه بارش برف و باران در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق، زاگرس جنوبی، سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و به صورت پراکنده در بخش‌هایی از شرق کشور رخ خواهد داد و یکشنبه سامانه بارشی از شرق کشور خارج خواهد شد.

از امروز تا پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور ادامه خواهد یافت، از این رو احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد. پنجشنبه و جمعه در اردبیل، گیلان و شنبه در بیشتر مناطق کشور وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین شرق و مرکز خلیج فارس و سه‌شنبه و چهارشنبه مواج خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار