کد خبر: ۹۴۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 16 February 2021

هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران عصر روز گذشته (یکشنبه) تشکیل جلسه داد و در مورد برنامه‌های این تیم برای نیم‌فصل دوم مسابقات تصمیم‌گیری‌هایی کرد.

این باشگاه هفته گذشته مذاکراتی را با برخی بازیکنان جدید انجام دادند و به زودی نفرات تازه به این تیم اضافه خواهند شد. از آنجا که مجید جلالی بعد از حضور در تیم نساجی موفق به کسب پیروزی نشده مذاکراتی را با برخی مربیان و مدیران باشگاه‌ها در تیم‌های دیگر آغاز کرده تا در صورت رضایت آنها بتواند برخی از بازیکنان مورد نیازش را برای تیمش به خدمت بگیرد. به‌ این ترتیب، در صورت توافق می‌تواند بازیکنانی را که کمتر در ترکیب تیم‌شان استفاده می‌شوند به تیم خودش بیاورد.

نساجی در حال حاضر با توجه به چند مهره‌ای که از دست داد می‌تواند ۹ بازیکن دیگر جذب کند. از آنجا که اغلب بازیکنان مورد نظر جلالی با باشگاه خود قرارداد دارند قرار است ۷۰ درصد از بازیکنانی که راهی تیم نساجی می‌شوند به صورت قرضی به این تیم بیایند. هر چند جلسه هیئت مدیره روز گذشته تشکیل شده ولی نامه‌نگاری‌ها با برخی باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان از هفته گذشته آغاز شده و به زودی به ترکیب این تیم اضافه می‌شوند.

میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار