مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در اتفاقی قابل پیش بینی از سمت خود استعفأ داد.
کد خبر: ۹۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 14 September 2015
به گزارش تابناک مازندران ، استعفای صادق درودگر از سمت مدیریت عامل باشگاه نساجی مازندران خبری است که امروز در خروجی سایت های خبری کشور قرار گرفته است.
البته این سایت ها علت این استعفأ را آماده کردن درودگر برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از نواب رئیس اعلام کرده اند ولی اخبار شنیده از فوتبال قائمشهر حاکی از آن دارد حواشی های پیرامون تیم فوتبال نساجی مازندران در تصمیم صادق درودگر مبنی بر خداحافظی از این تیم بی تأثیر نبوده است.
درگیری لفظی با یکی از هواداران قدیمی نساجی در تمرینات تیم، جنجال هواداران و بی احترامی به مدیرعامل نساجی در جلسه ای که یک روز قبل از بازی نساجی مقابل خونه به خونه مازندران و مقابل دیدگان مهدی پرهام در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر برگزار شد و همچنین توهین به صادق درودگر جلوی چشمان فرزندش در بازی نساجی مقابل پیکان تهران از حاشیه هایی بود که در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دامنگیر مدیرعامل نساجی شده بود و شاید خود درودگر بهتر از هر کسی متوجه شد در ادامه لیگ نیز این احتمال می رفت تا همچنان با بی احترامی عده ای از هواداران مواجه شود.
البته شنیده ها حاکیست، یکی دیگر از عللی که در باب استعفای مدیرعامل نساجی مازندران مطرح می شود نارضایتی مهدی پرهام از نتایج و عملکرد تیم در طول این فصل بوده است نارضایتی پرهام در مصاحبه دیروزش با خبرگزاری فارس را منوط به همین قضیه می دانند. مصاحبه ای مالک نساجی گفت: "ما نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. این مسئله چند علت دارد؛ علت اول این است که آنطور که باید مورد حمایت قرار نگرفتیم ، علت دوم این است که ما بازیکنان خوبی مثل شاهین مجیدی و اکبر صغیری را داشتیم اما به راحتی آنها را از دست دادیم. تیمی که سال قبل اینقدر خوب عمل کرده بود نباید اینقدر دچار تغییر می‌شد."
یکی از ایراداتی که در طی این این فصل توسط هواداران از مدیرعامل نساجی مازندران گفته می شد این بود که تیم نساجی قبل از انتخاب سرمربی خارجی اش توسط درودگر بسته شده بود تا در طی پنج هفته ابتدائی فصل به خوبی مشخص شود پائولو آلوس شناخت چندانی از بازیکنانش ندارد و نساجی بدون برنامه بازی می کند.
گفتنی است، هنوز رسماً خبری مبنی بر قبول یا رد استعفای مدیرعامل نساجی توسط مهدی پرهام به بیرون درز پیدا نکرده است و باید منتظر ماند و دید آیا صادق درودگر در فوتبال قائمشهر می ماند تا برنامه هایش! در خصوص تحول فوتبال این شهر را پیاده کند یا خیر.
تیم فوتبال نساجی مازندران اولین تمرینش با سید کوروش موسوی، سرمربی جدیدش را عصر امروز برگزار کرد و باید روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مقابل پاس همدان صف آرائی کند.
منبع: مازندلیگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار