کد خبر: ۹۴۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 25 February 2021

مجید جلالی برای احیای نساجی قائمشهر و کلید زدن پروسه بقا در لیگ برتر، چندین بازیکن تیمش را کنار گذاشته و برخی بازیکنان شناخته شده را در فهرست ورودی‌ها باشگاهی قرار داده است.

به گزارش ایسنا، نساجی یکی از تیم‌های ناکام لیگ بیستم بود که در نیم‌فصل اول نتایج ناامیدکننده‌ای را به دست آورد. این تیم با شکست‌های سریالی خود در آستانه سقوط به لیگ دسته یک قرار گرفته و نتیجه دو دهه تلاش قائمشهری‌ها برای بازگشت به بالاترین سطح فوتبال ایران در معرض نابودی قرار گرفته است اما به نظر اوضاع قرار نیست به همین منوال بماند.

مجید جلالی، سرمربی باتجربه فوتبال ایران که پیشتر هم در نقش منجی ظاهر شده و در چند فصل اخیر مانع از سقوط تیم‌های سایپا، پیکان، نساجی و گل گهر شده، برای دومین بار متوالی، پروژه نجات قرمزپوشان شمال کشور را کلید زده است.

آقا معلم که از هفته دوازدهم به این تیم اضافه شده تا بقای تیمش را کلید بزند، در چهار هفته ابتدایی به مشکلات تیمش پی برد. او در ابتدا سعی کرد روحیه از دست رفته بازیکنان را احیاء کند اما بعد از انجام دو بازی، گفت: ازهمین فردا ترمیم نساجی را شروع می‌کنم چرا که بعضی‌ها اشتباهی آمده‌اند و در حد و قواره این تیم نیستند.

جلالی که مشکل تیمش را در حضور اشتباهی برخی از بازیکنان در این تیم دانسته بود، به سرعت برخی از بازیکنان جوان را از آکادمی باشگاه وارد تیم اصلی کرد و چه بسا در برخی بازی‌ها نتایج امیدوارکننده‌ای هم گرفت اما در نهایت او نیم‌فصل نخست را با ۴ شکست متوالی به پایان رساند تا نهایتا وارد بازار نقل‌وانتقالات شود.

در نتیجه این اقدامات، نساجی رایزنی با بازیکنان و باشگاه‌های مختلف را شروع کرده و زودتر از هر تیمی دست به کار شد و تاکنون حضور چند بازیکن و جدایی برخی بازیکنان هم کلید خورده است.

تا به حال رضا دهقانی، هافبک سپاهان و سعید جلالی‌راد، دروازه‌بان شهرخودرو به این تیم پیوسته‌اند اما این پایان کار نیست. آن‌ها مذاکراتی برای جذب سجاد آقایی، مهاجم جوان استقلال و محمدرضا خلعتبری، هافبک – مهاجم پاتجربه سپاهان انجام داده‌اند. به جز این نفرات باید اکبر صادقی، هافبک باتجربه شهرخودرو و مرتضی آقاخان، مهاجم سابق استقلال و فعلی آلومینیوم اراک هم اشاره کرد که احتمالا بازیکنان بعدی قائمشهری‌ها در روزهای آینده هستند.

در کنار این موضوع، روزبه شاه‌علی دوست، آرمان قاسمی و امیرحسین موسی‌زاده از این تیم جدا شده‌اند و در روزهای آینده جدایی کریم اسلامی، مهرداد بایرامی و چندین بازیکن دیگر هم قطعی خواهد شد.

چندین روز قبل هم علی امیری، مدیرعامل نساجی از این باشگاه جدا شد تا ایزد سیف‌الله پور، مشاور مالک باشگاه و سرپرست تیم عهده‌دار مدیرعاملی باشگاه شود. او می‌گوید نساجی در نقل و انتقالات نیم‌فصل ۷ تا ۹ بازیکن را جذب می‌کند تا این تیم کاملا دگرگون شود و در نیم‌فصل دوم مجوز بقا در لیگ برتر را به دست آورد.

تغییرات در نساجی به گونه‌ای است که می‌توان از "بکوب و بساز" برای این تیم ریشه‌دار شمال کشور استفاده کرد. آن‌ها امیدوارند با تحولات جدید سرنوشت ملوان و سپیدرود برایشان تکرار نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار