دو تیم رایکا‌ بابل و ملوان انزلی در چارچوب مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ملوان با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله بعدی صعود کرد.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 25 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، عصر امروز( پنجشنبه) از ساعت ۱۴ دو تیم رایکا‌ بابل و ملوان انزلی در چارچوب مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ملوان با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله بعدی صعود کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه رایکا‌ بابل، در نیمه ی اول بازی هر دو تیم بازی زیبا و خوبی را به نمایش گذاشتند و کار را هجومی آغاز کردند، که در دقیقه ی ۱۹ بازی مهرداد قاسمی نژاد مهاجم ریز نقش تیم رایکا در موقعیتی تک به تک با دروازه بان تیم حریف قرار گرفت که ضربه وی با اختلافی اندک نسبت به تیرک دروازه حریف به بیرون رفت.

در ادامه و در دقیقه ۲۳ اینبار شاگردان مازیار زارع بودند که از تک موقعیت بدست آمده نهایت بهره را بردند و حسین مهری باضربه سر گل اول بازی را به ثمر رساند تا شوک اول به رایکایی ها وارد شود.

در ادامه و در دقیقه ۴۳ بازی امیر محمد شیرخانی با توپ ربایی زیرکانه ی خود میرفت که با گلر ملوان تک به تک شود که با تکل خشن عیسی پرتو مواجه شد و مدافع تیم ملوان با تصمیم داور با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد،در ادامه تیم رایکا موقعیت هایی داشت که بی ثمر بود تا دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به رختکن بروند.

با شروع نیمه ی دوم شاگردان دست نشان با روحیه ی پیروزی پا به میدان گذاشتند و کار را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت نیز خلق کردند اما با بدشانسی توپ هایشان راهی به دروازه حریف پیدا نمی کرد.

در ادامه و در دقیقه ی ۸۰ محمد رضی پور یار تعویضی رایکایی ها با تجربه عمل کرد و به زیبایی هرچه تمام تر موفق شد گل تساوی رایکا را به ثمر برساند اما دو دقیقه بعد هاشمی نژاد گل دوم ملوانی ها را به ثمر رساند.

رایکایی ها که با دریافت گل سر و پا حمله شده بودند،توانستند گل تساوی را توسط امیر محمد منصف به ثمر برسانند اما این گل با تصمیم شائبه برانگیز کمک داور بازی افساید اعلام شد‌ که اعتراض نیمکت نشینان تیم رایکا‌ را به همراه داشت.

اما این پایان کار نبود و حیدری بازیکن تیم ملوان با یک فرار در موقعیت ضد حمله تیر خلاص را به سمت دروازه ی رایکا شلیک کرد تا حساب کرد سه بر یک شود و ماجراجویی های ریکاهای بابلی در جام حذفی خیلی زود به پایان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار