کد خبر: ۹۴۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ 26 February 2021

ایرنا ، قائمشهری ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و گل و گلاب و دود کردن گلپر و اسپند در میدان امام خمینی (ره) این شهر از پیکر هشت شهید گمنام و ۲ شهید دارای نام و نشان دوران دفاع مقدس استقبال کردند.این شهدای خوش نام استقبال کردند.

بر اساس برنامه ریزی قبلی پیکرهای شهدا پس از مراسم استقبال در میدان امام خمینی (ره) قائمشهر، به صورت خودرویی و با حضور موتورسواران تا ساری و سپس خیابان های مختلف مرکز استان گردانده می شود تا فضای شهر ساری به عطر شهادت آکنده شود.

پیکرشهیدان سپس برای برگزاری مراسم شب ودع به حسینیه عاشقان کربلای ساری منتقل می شود. مراسم وداع با شهدا نیز امشب پس از نماز مغرب و عشاء در همین مکان برگزار شود.

در میان این شهدا پیکر ۲ شهید مازندرانی دوران دفاع مقدس قرار دارد. یکی از پیکرهای شناسایی شده متعلق به سرباز وظیفه ارتشی اهل قائمشهر شهید « علی اکبر محمدی » فرزند «جان محمد» است که در دی ماه سال ۵۹ در درگیری میمک به شهادت رسیده بود.

منوچهر تقدسی دیگر شهید با نام و نشان مازندرانی از شهرستان محمود آباد است. وی از شهدای جنگ تحمیلی است که ۳۸ سال پیش با ۱۷ سال سن طی عملیات تهاجمی والفجر مقدماتی به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار