سجاد عباس پور و محمدصادق فیروزپور فینالیست شدند
فقط یکی از کشتی گیران مازنی در کیف اوکراین در نزدیکی و شرف کسب مدال نیست و مابقی امشب برای طلا و یا برنز به روی تشک می روند.
کد خبر: ۹۴۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 27 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، در حالیکه یاسر طهماسبی مربی تنکابنی در کادر فنی تیم ملی است و محسن عبداللهی قضاوت می کند، رقابت های جام بین المللی مربیان و کشتی گیران اوکراین شروع شده است.

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور قائمشهری دارنده مدال نقره نوجوانان جهان در سال 2018 در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ویاچسلاو بایراکتار از اوکراین را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 14 بر 4 به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال نوگزاری تسورتسومیا قهرمان جهان از گرجستان است.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی نوشهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با آرتور شاهینیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بالی در این دیدار مقابل گئورگی میلیا دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان با نتیجه 9 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی امشب برای کسب مدال برنز به مصاف برنده دیدار میان ژیهاسوف از اوکراین و روازی ناداراشویلی دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می رود.

کشتی آزاد:

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور جویباری دارنده مدال برنز جوانان جهان در سال 2019 پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفرایشاک بوخورس از الجزایر را شکست داد وی در دور سوم مقابل اشرف آشیروف از آذربایجان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فیروز پور در این مرحله مقابل کاسوم کاسوموف از اوکراین با نتیجه 3 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل مراد کورماگومدوف کشتی گیر روسی الاصل از مجارستان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. فیروزپور امشب در دیدار فینال به مصاف سنور دمیرتاش دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از ترکیه می رود.

در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور جویباری دارنده مدال طلای نوجوانان جهان در سال 2019 در دور نخست مقابل عثمان گوجن دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از ترکیه با نتیجه 8 بر 8 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل شاپیف از ازبکستان، فیروزپور از دور رقابت ها کنار رفت.

مازند24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار