تیم شهرداری گرگان موفق شد با کسب چهاردهمین برد متوالی، به عنوان تیم نخست راهی مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال شود.
کد خبر: ۹۴۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 28 February 2021

امروز (یک‌شنبه) ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، در یک بازی حساس تیم شهرداری گرگان‌ موفق شد با حساب ۶۷ - ۸۹ تیم نفت آبادان را شکست دهد تا با پیروزی در همه‌ مسابقات ‌دور گروهی، راهی پلی‌آف شود.

پری پتی، نوید رضایی‌فر، محمد جمشیدی، مایک رستم‌پور و کیوان ریائی ترکیب ابتدای تیم شهرداری گرگان را تشکیل می‌دادند و رسول مظفری، اشکان خلیل‌نژاد، امیر صدیقی، محمد حسن‌زاده و سالار منجی نیز در ابتدای بازی برای تیم نفت وارد میدان شدند.

در نیمه‌ نخست این بازی‌ شاگردان ‌مهران‌ شاهین‌طبع با درخشش ستاره‌هایی چون‌ رستم‌پور و نوید رضایی‌فر عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشتند تا ۴۹ - ۲۴ برنده به رختکن بروند. آرن داودی و سعید داورپناه اصلی‌ترین غایبان تیم نفت برای این دیدار هستند.

با شروع نیمه دوم این شاگردان حماد سامری بودند که به واسطه درخشش حسن‌زاده و صدیقی در دفاع و حمله عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند تا شاهین‌طبع‌ را در امتیاز ۵۷ - ۳۷ وادار به تقاضای وقت استراحت کنند. نفتی‌ها که عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند، اختلاف را به ۱۵ امتیاز کاهش دادند تا کوارتر آخر از حساسیت‌ بالایی برخوردار باشد. با شروع کوارتر پایانی اما شهرداری قدرت خود را به حریف دیکته‌ کرد تا نهایتا ۸۹ - ۶۷ برنده بازی شود.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۶ - ۳۱ گرگان

کوارتر دوم: ۱۸ - ۸ گرگان

کوارتر سوم: ۱۷ - ۲۷ نفت

کوارتر چهارم: ۲۳ - ۱۶ گرگان

محمد جمشیدی با کسب ۲۵ امتیاز و تاثیرگذاری ۲۹ برای شهرداری گرگان،‌ بهترین بازیکن زمین شد.

پس از این دیدار تیم‌های آویژه صنعت مشهد و رعد پدافند هوایی مشهد به میزبانی شهر مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار