اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 11 اسفند توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 01 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 11 اسفند  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 11 اسفند بشرح زیر است:

دستگیری سارق 20فقره سرقت منازل در مازندران

جانشین فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري یک سارق حرفه ای منازل با 20 فقره سرقت در نوشهر خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر، اذعان داشت : ماموران انتظامی شهرستان نوشهر در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر سرقت منازل،موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی نوشهر پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصريح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی این سارق حرفه ای را در عملياتي غافلگيرانه دستگير و در بازجویی های فنی از وی به راز 20 فقره سرقت از منازل در شهرستان نوشهر پی بردند .

سرهنگ حسینی در خاتمه بیان داشت: متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و سپس روانه زندان شد.
_____________________________

کاهش تصادفات هدف ماست

رئیس پلیس راهور استان مازندران در نشست تعاملی با مدیران بیمه استان، کاهش تصادفات را هدف اصلی پلیس در برقراری نظم وامنیت ترافیکی دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ نصرالله بیگلری در راستای تعامل با ادارات برون سازمانی و افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان در نشستی با مسئولان بیمه استان شرکت کرد.

سرهنگ بیگلری ضمن دریافت گزارش مدیران بیمه ای استان مازندران در خصوص همکاری با پلیس راهور در سخنانی بیان داشت: به شکر خدا در 11 ماهه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در زمینه ترافیک شهری به موفقیت های چشمگیری دست یافته ایم که برای من و همکارانم جای خوشنودی و خوشحالی دارد.

رییس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه خدمت به مردم عبادت است و باید همه ما به فکر سلامت جامعه و شهروندان باشیم، گفت: کاهش تصادفات و سلامت جان و مال شهروندان با افزایش فرهگ ترافیک هدف اصلی همکارانم در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران است که امیدوارم با کمک همه مسئولان و با جدیت بیشتر به این موفقیت بزرگ و خداپسندانه نائل شویم.

سرهنگ بیگلری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسئولان بیمه ای مازندران در زمینه آموزش همگانی شهروندان و افزایش فرهنگ ترافیک مردم، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است خرد جمعی و همکاری و تعامل بین همه ارگان ها سبب می شود تا مسئولان در خدمت به شهروندان زودتر به هدف خود رسیده و موفقیت های بیشتری کسب کنند و این همدلی و همکاری اکنون در استان ما موجود بوده و من بایت این اتفاق از شما عزیزان کمال قدردانی را دارم.
___________________________________

کشف 164 هزار نخ سیگار قاچاق در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف 164 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمود حسین زاده با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع سیگار خارجی قاچاق توسط متصدی یکی از واحد های عرضه خواروبار در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران در بازرسی از این واحد صنفی 164 هزار و 360 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و 150بسته تنباکو کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره دستگیری متهم از تشکیل پرونده و معرفی این فرد به مرجع قضائی خبر داد و افزود: کالای قاچاق کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش املاک تملیکی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک افراد سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
_______________________________

کشف 8 فقره سرقت در شهرستان سیمرغ

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف 8فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت چند فقره پرونده سرقت موضوع را با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه مخفیگاه یکی از سارقان حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی ماموران انتظامی به 8 فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ اسدی در خاتمه با اشاره به معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: استفاده از اتاقک های مخصوص نگهداری پمپ آب و محصولات باغی و همچنین قفل های مناسب برای منازل می تواند در پیشگیری از سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد.
______________

masoud pashna, [۰۱.۰۳.۲۱ ۲۰:۰۱]
___________________

مادر و پسر قاچاقچی تریاک در دام پلیس نوشهر

جانشین انتظامي شهرستان نوشهراز کشف 2 کيلوگرم تریاک پس از دستگیری یک مادر و پسر قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ صدرا عبدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل موادمخدر توسط ( مادر و پسر ) از یکی از استان های همجوار رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی متهمان را در یکی از محورهای شهرستان نوشهر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنرا توقیف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک مادر و پسر قاچاقچی ، تصريح کرد:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسي از داخل خودرو 2 کيلو تریاک که بطرز ماهرانه ای داخل لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین مواد خوراکی مادر جاساز شده بود را کشف کردند.

جانشین انتظامي شهرستان نوشهر در پایان خاطرنشان کرد :متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی متهم را تحویل مقامات قضائی دادند.
______________________________

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف 2 کیلوگرم مواد مخدر پس از توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری 1 قاچاقچی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پي کسب خبری مبني بر جابجايي مواد مخدر توسط یک عامل افيوني،موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي با اشاره به اقدامات پلیسی و اطلاعاتی افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنرا توقیف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد :ماموران انتظامی 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در بازرسی از داخل خودروی توقیفی کشف و یک قاچاقچی حرفه ای را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی در پايان به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.
_______________________________

کشف 2100 ماده محترقه در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف 2 هزار و 100 عدد انواع مواد محترقه خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشريح اين خبر، اذعان داشت: در پي کسب خبري مبني بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در شهرستان بابل ، رسيدگي موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي افزود : ماموران انتظامی با اقدام هوشمندانه و بکار گيري شيوه هاي فنی پليسي محل دپوی مواد محترقه را کشف و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 2 هزار و 100 عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران انتظامی خبر داد و تصریح کرد:

ماموران انتظامی یک عامل تهیه و توزیع مواد محترقه را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ شالیکار در پایان با بیان اینکه اقدامات پلیسی در جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال با قاطعیت دنبال می شود از شهروندان خواست:با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فعالیت افراد فرصت طلب،هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه را به شماره تلفن 110 اطلاع دهند.
________________________________________

رمزگشایی از 28فقره سرقت باغات و مزارع در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 28 فقره سرقت پس از انهدام یک باند سرقت باغات و مزارع کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر، اذعان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ شعبانی،تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه یک باند 4 نفره سرقت را شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به هماهنگی قضائی، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر 4 متهم را در حین بارگیری اموال سرقتی با یک دستگاه خودروی وانت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی اذعان داشت: متهمان که قصد فرار از محل را داشتند پس از دستگیری در بازجویی های فنی پلیسی به 28 فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کردند.

سرهنگ شعبانی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد:در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک ، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
_________________________________

کشف 10فقره سرقت دوچرخه در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری یک سارق حرفه ای دو چرخه ها و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش

masoud pashna, [۰۱.۰۳.۲۱ ۲۰:۰۱]
خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در این خبر، بیان داشت: در پی دریافت خبر وقوع چند فقره سرقت دوچرخه ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات پلیسی ماموران انتظامی، افزود: ماموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی ماموران انتظامی با اعتراف به 10فقره سرقت دوچرخه با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان عزیز توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت اموال خود از جمله استفاده از قفل های مطمئن و حتی دوربین های مدار بسته را جدي گرفته در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک نیز موضوع را در کمترین زمان ممکن به پليس110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار