نشانه‌هایی که من از بازی دیدم می‌توانم بگویم نسبت به چهار بازی قبلی پیشرفت محسوسی در فرم بازی داشتیم. چند بازیکن ما به زمان نیاز دارند تا به شرایط مسابقه برسند.
کد خبر: ۹۴۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ 01 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، سرمربی تیم فوتبال نساجی نسبت به شرایط آینده تیمش ابراز امیدواری کرد.

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر آلومینیوم اظهار کرد:‌ واقعا نمی‌توانم بگویم از آن چیزی که اتفاق افتاده راضی‌ام یا از آن چیزی که بازیکنانم در زمین نشان دادند ناراضی هستم. ما امروز به لحاظ فرم بازی بهتر از قبل بودیم و توانستیم توپ را خوب به گردش دربیاوریم و حریف را کنترل کنیم و با آن‌ها درگیر شویم. در نیمه دوم فقط یک توپ روی دروازه ما آمد و آن هم به ساده‌ترین شکل وارد دروازه ما شد. چیزی که در جریان بازی اتفاق افتاد برای من امیدوار کننده است. هنوز نقص‌هایی داریم. سه بازیکن دیگر مدنظر ماست. امیدوارم آن‌ها را جذب کنیم. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بهتر عمل کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که دلیل تغییر مکرر پست بازیکنان در این بازی چه بود هم توضیح داد: ما تغییر مکرری نداشتیم. ما فقط یک یک تغییر داشتیم که حسن نجفی از دفاع راست به دفاع چپ رفت. بقیه سر پست‌هایشان بازی کردند.

او ادامه داد:‌ نشانه‌هایی که من از بازی دیدم می‌توانم بگویم نسبت به چهار بازی قبلی پیشرفت محسوسی در فرم بازی داشتیم. چند بازیکن ما به زمان نیاز دارند تا به شرایط مسابقه برسند. سختی کار ما این است که شرایط ما التهاب‌آور است. این مساله آرامش بازیکنان را حین بازی کم می‌کند. تیمی که آرامش داشته باشد مثل امروز ما گل نمی‌خورد. گروه پزشکی‌مان را تغییر داده‌ایم. یک روانشناس فوق تخصص کنار تیم آورده‌ایم. تمرینات ما بر اساس نیازها و ضعف‌هایمان است. این موارد برای آینده امیدوار کننده است.

جلالی در پاسخ به این پرسش که از بازیکنان جددیدش راضی بود یا خیر هم بیان کرد: از بعضی از آن‌ها راضی بودم. بعضی‌هایشان هم چون در نیم فصل کم بازی کرده بودند کمی زمان می‌برد. امیدوارم خیلی زود خودشان را به شرایط بازی برسانند.

سرمربی نساجی در پایان گفت: شرایط این تیم طوری است که همه ما باید صبورانه و امیدوارانه کنارش باشیم. موقعیت این تیم موقعیتی نیست که باری روی دوشش اضافه کنیم. باید همه صبور و امیدوار باشیم و کمک کنیم. من به این تیم بر اساس چیزی که امروز دیدم امیدوارم. خود بازیکنان در رختکن خیلی ناراحت بودند. ما چهار روز دیگر باید در تبریز بازی کنیم. باید کارمان را جمع کنیم و با اشتیاق بیشتر بازی‌های آینده را دنبال کنیم. فکر می‌کنم می‌توانیم به این شرایط غلبه کنیم.

برچسب ها: نساجی مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار