وی پس از عبور از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان امروز وارد استان مازندران و شهرستان بابل شد .
کد خبر: ۹۴۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲ 01 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ،  غلامحسین روشن ورزشکار شیرازی از شهرستان کوار تا بابل را به نیت شهدای مرزی و شهدای شهرستان کوار رکاب زد.
بر اساس این گزارش، روشن اهل شهرستان کوار همشهری شهید علی‌بخش غلامی‌دشتکی که مزار آن در دانشگاه علوم پزشکی بابل می باشد از 12 دی 99 همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی سفر خود را به نیت شهدای مرزبان و 500 شهید شهرستان کوار بر روی خط مرزی ایران شروع نمود.

رکاب زدن از کوار تا شهر بابل به عشق شهدا
 


به گزارش روابط عمومی روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، وی پس از عبور از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان امروز وارد استان مازندران و شهرستان بابل شدند و پس از استقبال از سوی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور در مزار همشهری شهید خود به وی ادای احترام نمودند.
سفر غلامحسین روشن 170 روز طول خواهد کشید و استان گیلان مصد بعدی وی می باشد.
قابل ذکر است همزمان با این مراسم فرماندار، رئیس بنیاد شهید و جانشین سپاه شهرستان کوار در منزل شهید غلامی حضور یافتند و ارتباط تصویری با پدر بزرگوار شهید علی‌بخش‌ غلامی بصورت مجازی از دانشگاه علوم پزشکی بابل برقرار شد که لحظات احساسی از فراق پدر و فرزند رقم خورد.
گفتنی است در سال ۱۳۸۹ دو شهید گمنام در محوطه دانشگاه علوم پزشکی بابل به خاک سپرده شدند.
شهید علی بخش غلامی دشتکی که به عنوان یکی از دو شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی بابل تشییع و تدفین شد، در سن 16 سالگی و سال 64 در عملیات خیبر به شهادت رسیده بود و سال 89 پس از انتقال به بابل به عنوان شهید گمنام تشییع و تدفین شد و پس از 5 سال و با مشخص شدن نتیجه آزمایش DNA هویت وی مشخص شده است.
همچنین پدر بزرگوار شهید نیز پس از احراز هویت نسبت به ماندن پیکر پاک فرزند شهیدش در دانشگاه علوم پزشکی بابل موافقت کرد و گفت فرزندم مهمان بابلی هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار