کد خبر: ۹۴۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ 03 March 2021

به گزارش تابناک مازندران. با وجود اینکه سیر کرونا در مازندران نزولی شده و شرایط نسبت به یک ماه گذشته به مراتب بهتر است، اما متخصصان و پزشکان معتقدند نباید فریب این روزهای آرام‌تر از گذشته را خورد. کرونایی که ممکن است دوباره خیز بردارد و این بار وارد پیک چهارم و خطرهای ناگوار و جبران نشدنی شود.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت ۱۲۲ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۰۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۳۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید بستری و ۱۶ بیمار هم ترخیص شدند، ۳۹ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

هم‌اکنون ۶۶۶ فرد مشکوک به ویروس کرونا یا بیمار کرونایی در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار