کد خبر: ۹۴۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴ 05 March 2021

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: مهدی غلامی: هرازی ها امسال در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در مرحله گروهی این رقابت‌ها با قرار گرفتن در رده ششم جدول رده بندی، جواز حضور در مرحله حذفی این مسابقات را نیز کسب کردند.
شاگردان بهروز عطایی درتیم لبنیات هراز آمل در مرحله حذفی این مسابقات، به مصاف تیم مدعی و سرسخت شهداب یزد رفتند و درمجموع سه مسابقه مقابل این تیم، صاحب دو پیروزی و یک شکست شدند و صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را جشن گرفتند.
پس از صعود این تیم به جمع چهارتیم پایانی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شهروندان آملی و مسئولان این شهرستان در روزهای اخیر در تمرینات آماده سازی این تیم حاضر می‌شوند و تا به بازیکنان وکادر فنی برای بازی حساس و مهم پیش رو برابر تیم شهرداری ارومیه دلگرمی و حمایت کنند.
یک شهرپشت تیم هراز آمل
امام جمعه آمل در حاشیه حضور در تمرینات تیم والیبال هراز به خبرنگار مهر گفت، به واسطه صعود تیم هراز به جمع چهارتیم پایانی لیگ برتر والیبال، خوشبختانه جو بسیار خوبی در شهر آمل در شرایط سخت کرونایی به وجود آورده و این اقدام ارزشمند واقعاً جای تشکر دارد.
حجت الاسلام جلیل مرتضوی افزود: جوانان والیبالیست تیم هراز آمل این قابلیت و شایستگی را با درایت بهروز عطایی مربی کاربلد آملی برای پیروزی برابر تیم شهرداری ارومیه دارند وانشاله تلاش این جوانان با صعود به دیدار فینال لیگ برتر منجر به نتیجه شود.
حمایت مسئولان شهرستان از تیم هراز امیدبخش است
در همین حال رئیس هیئت والیبال شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار مهر هم با قدردانی از حضور مسئولان مختلف و پیشکسوتان والیبال و ورزش شهرستان درحمایت از تیم هراز برای صعود به جمع چهارتیم پایانی لیگ برتر گفت، والیبال در شهرستان آمل به نوعی یک رشته خاص و بومی شده و درمیان همه قشرهای مردم این شهرستان علاقمندی خاصی به والیبال دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار