کد خبر: ۹۴۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰ 05 March 2021

 مهر، سردار مرتضی قربانی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره سردار شهید رمضان پورقاسم از این سردار شهید به عنوان مجاهد مدیر و فهیم، ولایتمدار بیان کرد و گفت: سردار پورقاسم مجاهد مدافع رزمندگان بوده است.

وی افزود: ما سرداران ومجاهدان زیادی را در راه اسلام وقرآن تقدیم کردیم و مازندران استان سرداران بزرگی نظیر شهید طوسی، نوبخت، علیرضا عسگری و غیره است.

وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی دست چپاولگران وغارتگران را قطع کرده است، افزود: صدام وعوامل ابرقدرت‌ها، قدرت ولایت فقیه، مردم، خانواده شهدا را نشناختند و به رغم آنکه همه دنیا مقابل ما ایستاد اما پوزه همه آنها به خاک ذلت مالیده شد.

سردار قربانی با عنوان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس کوچه به کوچه با دشمن در خرمشهر جنگیدند و توانستند ماشین جنگی دشمن را از کار بیندازند، اظهار داشت: تمام تجهیزات و پشتیبانی دنیا پشت دشمن بود و آنان می‌خواستند به تهران برسند که ناکام ماندند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش برجسته لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مجاهدت‌های خاموش نیروهای رزمنده سبب شد تا در دوران دفاع مقدس به پیروزی‌های بزرگی دست یابیم.

وی گفت: امروز به برکت خون شهیدان وقرآن یک وجب از خاک میهن را از دست ندادیم و دارای عزت و قدرت در منطقه وجهان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار