شهرداری ارومیه موفق شد هراز آمل را در نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست دهد.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ 05 March 2021

دو تیم شهرداریه ارومیه و هراز آمل در اولین رقابت از نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال به مصاف هم رفتند. این رقابت از ساعت ۱۷ در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

شاگردان بهروز عطایی در دو ست اول این دیدار در حالی که بسیار خوب عمل کردند موفق نشدند این دو ست را به نام خود ثبت کنند و با نتیجه های ۲۹بر۲۷ و ۳۰ بر ۲۸ مقابل شهرداریه ارومیه شکست خوردند.

در دو ست اول هراز آمل در مقاطعی از حریف پیش بود اما این تیم از فرصت خود استفاده نکرده و بازی را به شاگردان پیمان اکبری واگذار کرد.

ست سوم درحالی آغاز شد که هراز راهی برای برد نداشت. شاگردان عطایی موفق شدند در ست سوم این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسند.

ست چهارم هم شاگردان عطایی عملکرد خوبی داشتند و موفق شدند شهرداری ارومیه را با نتیجه ۲۵ بر۱۹ شکست دهند تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

ست پنجم در حالی آغاز شد که هر تیم در صورت پیروزی می توانست خود را یک گام به فیال لیگ برتر والیبال نزدیک کنند. شاگردان پیمان اکبری در دفاع روی تور در این ست عملکرد خوبی نشان دادند و موفق شدند در اواسط بازی با نتیجه ۸ بر ۶ از حریف پیش بیفتند. هراز آمل هم با هدایت عطایی تمام تلاش خود را برای بازگشت به بازی انجام داد اما موفق نشده و با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ شکست خورد.

در ست پنجم این دیدار و در امتیاز 9-9، فرهاد قائمی ملی پوش والیبال ایران که برای هراز آمل بازی می کند مصدوم شده و از بازی خارج می شود. دفاع روی تور شهرداری اورمیه در این بازی عملکرد خوبی داشته و باعث پیروزی در این بازی حساس شدند.

با این نتیجه شهرداری ارومیه موفق شد در اولین گام حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و خود را یک گام به فینال نزدیک کند.

همچنین در این بازی مرتضی شریفی برای شهرداری ارومیه به میدان رفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار