کد خبر: ۹۴۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 06 March 2021

به گزارش تابناک مازندران. سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد  ۹۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۶۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید بستری و ۲۶ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر ۶۰۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی  مازندران و بابل بستری هستند که ۸۰ نفر از این تعداد جدید و مربوط به شبانه روز گذشته می باشد.

حال جسمانی ۱۴۵ نفر وخیم گزارش شده است و با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار