اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 16 اسفند توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹ 06 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 16 اسفند  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 16 اسفند بشرح زیر است:

آزاد سازی 120 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در بابل

فرمانده انتظامی استان مازندران از آزاد سازی 120 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در راستاي حفظ این اراضي با حکم قضائي در شهرستان "بابل" خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستاي حفظ کاربري اراضي کشاورزي و اجرای حکم قضائي، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابل در حوزه انتظامی" زرگر شهر" به تخريب ساخت و سازهاي غيرمجاز در اراضی کشاورزی اقدام کردند.

وي افزود : در این خصوص 33 فقره ساخت و ساز غيرمجاز در یکی از روستاهای حومه شهرستان بابل تخریب و 120هزار مترمربع از اراضي کشاورزي آزاد سازي شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: ارزش ریالی این میزان از اراضی کشاورزی برابر اعلام کارشناسان 30 ميليارد ریال برآورد شد که با اجرای این حکم از تغییر کاربری آن جلوگیری شد.

سردار میرزایی با هشدار به متعرضان املاک و اراضي کشاورزی و ملی، افزود: برابر قانون پلیس با هماهنگی قضائی با هرگونه دست درازی و تصرف به اراضی ملی و جنگلی و تغییر کاربری برخورد خواهد کرد.


-----------------------------------------------------


نایب قهرمانی تیم کاراته پاس مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از نایب قهرمانی تیم کاراته پاس مازندران در مسابقات لیگ برتر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردارمرتضی میرزایی در تشریح این خبر، بیان داشت: مسابقات سراسري ليگ برتر کشور به میزبانی فدراسیون کاراته کشور در تهران برگزار شد.

وی، افزود: این مسابقات که با حضور 23 تیم برتر از سراسر کشور برگزار شد، تیم کاراته پاس مازندران پس از برگزاري اردوهاي تمريني گسترده به نمایندگی از ناجا در این مسابقات حضور یافت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: تیم کاراته پاس فرماندهی انتظامی استان مازندران در یک مسابقه نفس گیر موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد .

سردار میرزایی با تبریک کسب این موفقیت به کادر فني، اعضاء شرکت کننده، جامعه ورزشی و همچنین کارکنان استان، تصریح کرد: در اجراي منويات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به امر ورزش در نیروهای مسلح، ورزش های قهرمانی به عنوان یکی از مشوق های اصلی مورد توجه فرماندهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در خاتمه با آرزوی موفقیت روز افزون کارکنان انتظامی استان در ماموریت های محوله ابراز امیدواری کرد: با حمایت های همه جانبه شاهد درخشش کارکنان در سایر رشته هاي ورزشي باشیم.


-----------------------------------------------------


کشف 18 هزار عدد ماده محترقه در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 18 هزار و 446 عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند .

سرهنگ محمدپور، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت این متهم 18 هزار و 446 عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

رئیس پلیس امینت اقتصادی استان در ادامه ارزش کالای کشف شده را بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: هرگونه که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد .

وی در خاتمه از خانوادها خواست : با نظارت بيشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذير در آستانه سال نو پيشگيري کنند.


-----------------------------------------------------


سوداگر مرگ در رامسر دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از کشف بیش از پنج کيلوگرم ترياک و دستگيري یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی قیصری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر بيان کرد: به منظور پاكسازي نقاط آلوده و برخورد با توزيع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر ماموران کلانتری 11 کتالم موفق به شناسایی یک عامل افیونی در حوزه استحفاظی شدند.

وی، افزود: ماموران پس از هماهنگي قضايي متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 5 کيلو و 300 گرم ترياک كشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر در پايان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده

به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

سزرهنگ قیصری در خاتمه گفت: برخورد نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر قاطعانه و بدون اغماض خواهد بود و پليس اجازه جولان وسركشي را هرگز به برهم زنندگان نظم و امنت عمومي نخواهد داد.


-----------------------------------------------------


کشف بیش از 3 هزارعدد مواد محترقه در کلاردشت

فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت از کشف 3 هزار و 42 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهادر دیلمی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

وی، اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضائی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم در مجموع 3 هزار و 42 عدد انواع مواد محترقه به ارزشی بالغ بر 50 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پایان با بیان اینکه پلیس در مبارزه با قاچاق کالا با قاطعیت عمل می کند، از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند.


-----------------------------------------------------


سارقان اماکن خصوصی در بهشهر به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر" از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی با کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " با اعلام این خبر، اظهار داشت : به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان بهشهر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

وی، افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی متهمان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی در ادامه، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی ها به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند، گفت: پلیس به شدت با هنجار شکنان برخورد خواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


-----------------------------------------------------


قاچاقچی مواد مخدر در تنکابن به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 6 کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر توسط یک یک سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در حین جابجایی مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی از کشف 6 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


-----------------------------------------------------


کشف 5 هزارعدد مواد محترقه در ساری

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از کشف بیش از 5 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفرپور" با اعلام اين خبر گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و سود جویی قاچاقچیان و به خطر انداختن سلامت قشر جوان و نوجوان شناسایی صنوف متخلف در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 13 کمربندی با اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک واحد صنفی عرضه انواع مواد محترقه در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور از کشف 5 هزار و 600 عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از واحد صنفی متهم خبر داد و تصریح کرد: در این عملیات متهم نیز دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان این که نگهداری مواد محترقه و غیر مجاز بر خلاف قانون بوده و می‌تواند خسارات جبران ‌ناپذیری به همراه داشته باشد، گفت: برای جلوگیری از آسیب های ناشی از چهارشنبه آخر سال شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

وی در خاتمه به استناد قانون مجازات اسلامي مبنی بر این که ساخت و خريد و فروش مواد منفجره و محترقه جرم محسوب مي‌شود، گفت: با مرتكبين برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.


-----------------------------------------------------


دستگیری سارق منزل در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق منزل با 8 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل درشهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پاسگاه انتظامی زرگرشهر سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 8 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


کشف نوشيدني قاچاق در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از کشف یک میلیارد ریالی نوشيدني و آبمیوه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر، گفت: در اجراي طرح مبارزه با پديده قاچاق ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از چندین واحدصنفی عرضه انواع مواد غذایی و دخانی در این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی . اداره صمت این شهرستان در بازدید از یکی از واحدهای صنفی 4 هزارو 68 قوطی انواع آبمیوه و نوشیدنی قاچاق و غیر مجاز کشف کردند.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان مربوطه تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


-----------------------------------------------------


کشف موادمحترقه در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 4هزار و 800 عدد موادمحترقه در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ حمیدرضا فرهودی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه توسط تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهدای کالای در 4واحد صنفی، با هماهنگی های قضایی در بازرسی از واحدهای مذکور 4 هزار و 800 عدد موادمحترقه کشف کردند.

سرهنگ فرهودی تصریح کرد: در این عملیات 4 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی با تاکید براین که پليس با تمام توان و جديت همواره با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و یا اطلاع از فعالیت های غیر قانونی افراد مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


پلمب14 واحد صنفی متخلف در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ازاجرای طرح نظارت بر اصناف و پلمب 14واحد متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا،با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان اداره بهداشت و اصناف طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح 14 واحد پذیرایی، اقامتی، تجاری.بنگاه املاک و نانوایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد .

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری

فرمانده انتظامی ساری از کشف 2کیلوگرم مواد مخدر در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر، اظهار د

masoud pashna, [۰۶.۰۳.۲۱ ۲۲:۲۵]
اشت:به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی ساری ، افزود: در اجراي اين طرح،ماموران انتظامي پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي های قضائي، ماموران در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 34 متهم به سرقت، 8 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 25 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح 2 کیلوگرم مواد مخدر،2 دستگاه موتور سیکلت، 5 تن چوب قاچاق و مقادیر قابل توجه اموال سرقتی کشف شد .

وی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار