صمیمانه از همه خدمات و مجاهدت های ارزنده اصحاب رسانه ،خبرنگاران، دوستان و همکاران ارجمند جنابعالی بخاطر تلاش در انعکاس اخبار این روزگار تلخ و نیز بازنمایی حقائق بهداشت و درمان و جلوه های ایثار و فداکاری مدافعان سلامت کشور و بخصوص مجاهدت های غیر قابل وصف مجاهدان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی بابل تقدیر و تشکر میکنیم.
کد خبر: ۹۴۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 06 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر جلالی با اهدای لوح سپاس از مدیرکل صداو سیمای مرکز مازندران به دلیل آگاهی بخشی و حضور فعال در مدیریت شیوع ویروس کرونا در استان مازندران قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: صدا و سیما با اقدامات آگاهی بخش موجب کاهش اثرگذاری ویروس کرونا شده است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، وی بیان داشت: مجموعه صدا و سیمای استان و دیگر رسانه های استان در بحران کرونا در کنار جامعه سلامت بوده و تلاش های گسترده ای در آگاهی بخشی مردم در خصوص ویروس کرونا انجام دادند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در بخشی از تقدیر نامه آورده است: صمیمانه از همه خدمات و مجاهدت های ارزنده اصحاب رسانه ،خبرنگاران، دوستان و همکاران ارجمند جنابعالی بخاطر تلاش در انعکاس اخبار این روزگار تلخ و نیز بازنمایی حقائق بهداشت و درمان و جلوه های ایثار و فداکاری مدافعان سلامت کشور و بخصوص مجاهدت های غیر قابل وصف مجاهدان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی بابل تقدیر و تشکر میکنیم.


متن کامل تقدیر نامه به شرح ذیل می باشد:
حضور محترم جناب آقای دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل صدای و سیمای مرکز مازندران باسلام و تحیت بدینوسیله لازم می دانم از همه خدمات ارزنده جنابعالی و همکاران شما در رسانه ملی و همه اصحاب رسانه و خبرنگاران گرامی تقدیر و تشکر نمایم، کار بزرگ شما وهمه ارباب رسانه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عموم مردم و انعکاس خدمات پرستاران گرامی و پزشکان ارجمند و کادر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا در بابل و مسئولان بهداشت و درمان و همه مجاهدان و مدافعان سلامت و بازتاب تابلوهای زیبای ایثار و فداکاری پرستاران و پزشکان و نیروهای مردمی درخدمت به مردم شریف ستایش برانگیز و ان شاءالله در پیشگاه خداوند متعال مأجور خواهید بود .
صمیمانه از همه خدمات و مجاهدت های ارزنده اصحاب رسانه ،خبرنگاران، دوستان و همکاران ارجمند جنابعالی بخاطر تلاش در انعکاس اخبار این روزگار تلخ و نیز بازنمایی حقائق بهداشت و درمان و جلوه های ایثار و فداکاری مدافعان سلامت کشور و بخصوص مجاهدت های غیر قابل وصف مجاهدان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی بابل تقدیر و تشکر میکنیم و عزت وتوفیق روز افزون همه را از خداوند منان خواهانیم.
امیدوارم ایثار و فداکاری ملت و مسؤولان و سربازان خط مقدم درمان در مبارزه با کرونا ، با همکاری اصحاب رسانه هر چه سریعتر به نتیجه حاصل گردد و شاهد برگشت جهان به روال عادی باشیم.از خداوند دفع بلا و عزت و پیروزی ملت شریف ایران را مسالت می نمایم و توفیقات روزافزون جنابعالی و همه همکاران در خدمت به کشور را از خداوند منان خواهانیم .

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار