کد خبر: ۹۴۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 07 March 2021

رفتن به سفر در روزهای کرونایی ممنوع؛ موضوعی که مسئولان بارها بر آن تاکید کرده‌اند و متاسفانه همچنان شاهد این اتفاق در تمامی نقاط کشور و به ویژه مازندران هستیم. جولان پلاک‌های غیربومی در این استان، در روزهای اخیر روز به افزایش گذاشته و هرچند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روند کاهشی را طی می‌کند اما این افزایش سفر و رفت و آمدهای غیرضروری، زنگ خطر خیز چهارم را نیز به صدا درآورده است.

از آنجا که مازندران به دلیل آب و هوای معتدل و مناسب همواره یکی از انتخاب‌های گردشگران برای سفر در تعطیلات به ویژه ایام نوروز محسوب می‌شود و از سویی، بسیاری از مردم، خستگی و کلافه‌شدن از وضع موجود را برنمی‌تابند، این موضوع موجب شده تا بیم سفر در تمامی نقاط کشور به ویژه مازندران وجود داشته باشد، موضوعی که به گفته وزیر بهداشت و درمان، کاملا با شیوع گسترده ویروس کرونا در ارتباط است و می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری بر جای بگذارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چندی پیش به این موضوع واکنش نشان داد و با بیان اینکه عید نوروز در پیش است و ما همه نگران هستیم، گفته که، مسافرت به عنوان اصلی‌ترین عامل در گردش ویروس بسیار موثر است و به عنوان وزارت بهداشت مطلقا موافق هیچ مسافرتی نیستیم.

در این میان، جولان خودروهایی با پلاک غیربومی در این استان، نگرانی را در بین مردم و مسئولان مازندران افزایش داده و با وجود اعمال سخت‌گیری‌های پلیس راه در این استان، همچنان شاهد افزایش ورود به مازندران هستیم.

علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در این زمینه به این موضوع اشاره کرده بود که از ۱۸ بهمن ماه با تشدید محدودیت‌های کرونایی تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ خودرو جریمه و ۲۰ هزار خودرو برگشت داده شدند، موضوعی که به نظر می‌رسد باید با درایت، 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار