کد خبر: ۹۴۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 07 March 2021

سرمربي نساجي مازندران در نشست خبري اين تيم حاضر شد.

مجيد جلالي سرمربي نساجي مازندران بعد از شكست اين تيم برابر تراكتور تبريز در نشست خبري گفت:  معمولا بازي‌هايي مي‌شود كه اين همه موقعيت داشته باشد اما بازي را از دست دهد. در ۵ بازي اخير برابر ذوب‌آهن، آلومينيوم، استقلال، گل‌گهر و تراكتور خوب بازي كرديم و نتيجه نگرفتيم. از اين همه بدشانسي كلافه‌ام.
 
اوا اظهار داشت: بازيكنان خيلي پيشرفت كرده‌اند و خيلي بهتر از گذشته بازي مي‌كنند اما نمي‌دانم چرا راحت موقعيت‌ها را از دست مي‌دهيم. در كل اين بازي ما ۲ گل از تراكتور خورديم در حالي كه فكر نكنم تراكتور ۲ موقعيت داشت. ما ۸ شانس گلزني داشتيم اما قدر ندانستيم.
 
وي افزود: ما وقت زيادي نداريم و شرايطمان در جدول مناسب نيست و بايد امتيازها را جمع كنيم. بايد اين دوره سخت تمام شود. اين كه ما خوب بازي مي‌كنيم، نشان مي‌دهد مي‌توانيم به امتيازگيري هم برسيم و اميدوارم اين اتفاق زودتر رخ دهد.
 
جلالي  اظهار داشت: بازيكنان در طول بازي، فداكارانه مي‌دوند و زحمت مي‌كشند. مقابل تراكتور كه يكي از تيم‌هاي خوب مملكت است، به اين زيبايي بازي كرديم. ما گل اول را به ثمر رسانديم و بازي دست ما بود اما يك نفر وظيفه‌اش را انجام نداد و گل مساوي را خورديم. تيم ما نگران بازي مي‌كند.
 
سرمربي نساجي در مورد داوري اين بازي گفت:  از كميته داوران مي‌خواهم به خاطر شرايط تيم ما، از داوران آزمايشي و كم‌تجربه استفاده نكنند و از داوران باتجربه استفاده كند. داور وقتي منصفانه قضاوت كند، من درك مي‌كنم اما اگر اين‌گونه نباشد، انتظار نداشته باشيد جلوي خودم را بگيرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار