مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران
پروژه خانه بوکس بابلسر موجب نگرانی مردم شده است و ما جلسات متعددی را با نماینده مردم شریف بابلسر ، فرماندار بابلسر ، رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر و دیگر مسئولان مربوط برگزار کردیم و به جمع بندی خوبی رسیدیم.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 07 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، حسن رنگرز در گفاگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: خانه بوکس بابلسر تا پایان کار دولت افتتاح خواهد شد . ضمنا راغب کردن حامی مالی برای حمایت از تیم‌های استان کار دشواری است.

بر اساس این گزارش، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با عنوان اینکه منتظر دریافت استعلام از دستگاههای مرتبط در خصوص کاندیداهای هیات فوتبال استان می‌باشیم ، تصریح کرد : پاسخ استعلام ۱۰ نفر از کاندیداها واصل شده و پاسخ استعلام دیگر کاندیداها بدست ما نرسیده است و باید بگویم اراده و انگیزه اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برگزاری انتخابات با فوریت است.

حسن رنگرز با عنوان اینکه نگرانی مردم نگرانی ما است ، افزود : پروژه خانه بوکس بابلسر موجب نگرانی مردم شده است و ما جلسات متعددی را با نماینده مردم شریف بابلسر ، فرماندار بابلسر ، رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر و دیگر مسئولان مربوط برگزار کردیم و به جمع بندی خوبی رسیدیم.

وی با اشاره به گذشت سالیان متمادی از شروع پروژه خانه بوکس بابلسر ، عنوان کرد : تلاش و اراده اداره کل ورزش و جوانان اتمام این پروژه تا پایان کار دولت و بهره‌برداری از آن است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران وی‌آی‌پی استادیوم شهید علیزاده را یکی دیگر از پروژه‌های در حال انجام بابلسر در زمینه ورزش اعلام و بیان کرد : وی‌آی‌پی استادیوم شهید علیزاده بابلسر یکی دیگر از پروژه‌های ورزشی است که ما در تلاشیم تا این پروزه تکمیل و توسعه پیدا کند.

متولی ورزش مازندران فضای استان را برای راغب کردن حامی مالی تیم‌ها نامناسب دانست و گفت :با توجه به فضایی که در استان وجود دارد تامین و راغب کردن حامی مالی کار بسیار دشواری است.

وی یکی دیگر از مشکلات تیم‌های ورزشی را زیرساخت ورزشی اعلام و عنوان کرد : ایجاد زیرساخت ورزشی بر عهده اداره کل ورزش و جوانان است که تلاش ما این است که با همین اعتبارات موجود و با تدبیری که اندیشیده می‌شود زمینه برخورداری تیم‌های ورزشی از زیرساخت‌های استاندارد فراهم شود.

گزارش : مرتضی علیزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار