اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 10 فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ 30 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 10 فروردین ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 19 فروردین بشرح زیر است:

 

کشف 3 و نیم تن مرغ خارج از شبکه توزیع در ساری 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 3 و نیم تن مرغ خارج از شبکه توزیع در شهرستان ساری خبر داد. 

سرهنگ "محمد محمدپور" در گفت‌ و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت های اقتصادی غیر قانونی، احتکار و گرانفروشی متصدی یکی از واحدهای صتفی عرضه مواد پروتئینی در شهرستان ساری با خبر شدند.

وي افزود: ماموران این پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررس های همه جانبه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 3هزار و 500 کیلو مرغ به ارزشی بالغ بر 900 میلیون ریال در بازرسی از واحد صنفی متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

سرهنگ محمدی با بیان این که هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق کالا ، احتکار و توزيع کالاها خارج از الزامات قانونی، موضوع را از طريق 110 به پلیس اطلاع دهند.


------------------------------------------------------------


دستگیری146 سارق در طرح محله محور مازندران 

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در تشریح جزئیات عملکرد اجرای طرح محله محور در استان ، گفت: ماموران انتظامی در این عملیات، 146 سارق را دستگیر و 186فقره سرقت را کشف کردند. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” سید محسن جعفری”، در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: مرحله دوم عملیات های طرح محله محور که از صبح روز هشتم فروردین و به مدت دو روز در کوپ های استان مازندران، به اجرا درآمد .

وی، افزود: در اجرای طرح مذکور 146 سارق دستگیر و 186 فقره سرقت شامل 59 فقره سرقت اماکن خصوصی، 18 فقره سرقت منزل و 21فقره سرقت داخل خودرو بوده است.

سرهنگ جعفری با اشاره به اين که در اين طرح ضمن جمع‌آوري معتادان متجاهر نسبت به انتقال آنان به مراکز بازپروري اقدام شد، تصريح کرد: در این طرح ضمن جمع‌آوري 82 معتاد متجاهر 42 نفر از خرده‌فروشان مواد دستگير و 3 کیلو 899گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ارتقاء احساس امنیت و فراهم آوردن محیطی امن برای شهروندان یکی از مهم ترین اولویت های ماموریتی پلیس در این ایام است و پلیس دربرقراری امنیت پایدار درجامعه ازهیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزد.


------------------------------------------------------------


دستگیری سارق قطعات داخل خودرو در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو با 9 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات داخلی خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی ماموران پاسگاه حیدرکلا موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

"سرهنگ شالیکار خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 9 فقره سرقت قطعات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


------------------------------------------------------------


کشف موتور سیکلت قاچاق در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف یک دستگاه موتور قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" درباره این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه سطح استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت در حال تردد در این محور مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی موتورسیکلت مورد نظر را متوقف و راکب آن را دستگیر کردند .

سرهنک صفرپور با اشاره به این که موتورسیکلت متوقف شده فاقد هرگونه مجوز گمرکی و تردد بوده ، گفت: موتورسیکلت متوقف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل شد .

وی ارزش ریالی موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر 6میلیارد ریال عنوان کرد و در خاتمه، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرف شدند.


------------------------------------------------------------


پلیس نکا به راز 10 فقره سرقت پی برد 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 10 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در تشریح  این خبر بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی ، با توجه به اهمیت موضوع، پرونده ای تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ "عزیزی" با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به 10 فقره سرقت در بازجویی های فنی پلیسی،خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته  و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .


------------------------------------------------------------


قاچاقچی مواد مخدر در بابل به دام افتاد 

فرمانده انتظامي شهرستان "بابل" از کشف 3 کيلو گرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ" محمد زمان شالیکار "در گفت با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: پس هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی 3 کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ شالیکار با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع ،تزلزل خانواده ها، نگراني و ناامني شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس در مقابله با این بلای خانمانسوز از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار