‍ نماینده مجلس، فرماندار ویژه و فرمانده سپاه شهرستان بابل از فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و آزاد بابل بازدید کردند .
کد خبر: ۹۵۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹ 01 April 2021

به گزارش تابناک مازندران،این گروه متشکل از بسیجیان و دانشجویان جهادی رشته‌های پزشکی و پرستاری در روستای بندبن بخش بندپی شرقی که در حال ارائه خدمات پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی «غربالگری کرونایی» و فعالیت‌های عمرانی در این مناطق هستند.

از جمله مشکلات مطرح شده این روستا توسط این گروه جهادی و مردم روستا، آب شرب، ضعیف بودن اینترنت و بهسازی راه‌های متصل به روستاهای این منطقه بوده است.

بازدید مسئولان یابل از دانشگاه علوم پزشکی و آزاد
 

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ مرتضی رمضانی «فرمانده سپاه شهرستان بابل»در این دیدار اظهار داشت:از اهداف حضور بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی، تربیت نیروهای انقلابی، برطرف نمودن مشکلات مردم و مطالبه‌گری هست.

وی افزود:یکی از الطاف خداوند متعال وجود جوانان و بسیجیان عزیزی است که امروز در ایران برای سربلندی و عزت کشور بی‌منت و بی‌مزد و اجر در مناطق محروم برای رفع محرومیت حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بابل خاطرنشان کرد:بسیج سازندگی سپاه شهرستان بابل نیز، آماده همکاری در جهت برطرف نمودن مشکلات مردم این منطقه می‌باشد.

براساس این گزارش دکتر کریمی عضو هیئت رئیسه و «نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی»نیز دراین دیدار اظهار داشت:اگر کسی بخواهد در مسیر شهدا و انقلاب گام بردارد امروز مسیر شهدا و انقلاب خدمت به این مردم هست.

وی افزود:حل مشکلات مردم، با نگاه جهادی و انقلابی از بین میرود، نگاه‌های اداری باید کنار گذاشته شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد:امسال بودجه خوبی در بحث آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد:از زمان حضورم بعنوان نماینده مردم این شهر، ۱۶ روستا آبرسانی آن به اتمام رسید.

وی افزود:این روستا (بندبن) در طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف هست انشاالله از ردیف بودجه امسال و کمک خیرین، مشکلات آبرسانی را هم برطرف خواهیم کرد.

کریمی تصریح کرد:از مخابرات قول تقویت دکل‌ بخش‌های بابلکنار، بندپی شرق و غرب را گرفتیم.

وی در پایان گفت:اتصال جاده بندبن به درازکش و بهسازی آن نیز در برنامه امسال هست.

رفیعی خبرنگار تابناک بابل

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار