کد خبر: ۹۵۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ 01 April 2021

‍  به گزارش تابناک مازندران، مهندس فلاح مدیرکل ICT مازندران در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث نخستین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان :

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان حلقه گمشده این حوزه در استان و نقطه اتصال بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری در استان خواهد بود.

در این مراسم فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندارن ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم، از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان حلقه گمشده این حوزه در استان یاد کرد و گفت: پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات بعنوان  حامی و پشتیبان شرکت های فعال در حوزه آی.سی.تی نقش تعیین کننده ای در توسعه اقتصاد و کسب و کارهای نوپا را ایفا می نماید.

وی با تاکید بر پیگیری مستمر جهت راه اندازی این پارک در استان از تلاشهای دکتر آذری جهرمی مقام وزارت ، دکتر صدیق مشاور وزیر و رییس پارک فناوری اطلاعات و دکتر حسین زادگان استاندار مازندران تقدیر و تشکر نمود .

شایان ذکر است در این مراسم بابایی کارنامی نماینده شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، رضایی فرماندار مرکز استان، مرادی شهردار مرکز استان و مدیران دستگاههای اجرایی و دستگاههای تابعه وزارت در حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار