کد خبر: ۹۵۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ 06 April 2021
به گزارش تابناک مازندران، رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری و محور‌های ساحلی روان است.

سرهنگ قدمی با اشاره تغییر وضعیت رنگ بندی استان از آبی و زرد به قرمز و نارنجی از ادامه اعمال محدودیت تردد کرونایی در مبادی ورودی و در جاده های درون شهری استان خبر داد و افزود:خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه مازندران از افراد خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده، با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار