کد خبر: ۹۵۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 06 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با توجه باز بودن مدخل های ورودی استان در ایام نوروز و پیش بینی شیوع بیماری کرونا به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، متاسفانه اکنون شاهد موج چهارم این بیماری هستیم.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه بعد از تعطیلات نوروزی دو شهر قائم شهر و رامسر در وضعیت قرمز کرونایی و ۱۱ شهر نیز در وضع نارنجی قرار گرفتند، افزود: محدودیت های تردد کرونایی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی اعمال می شود.

او گفت: ورود پلاک‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و بر این اساس ورود به شهر‌های قرمز ۱ میلیون و ورود به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران تصریح کرد: همچنین تمام شهر‌های استان مشمول محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد می‌شوند و تردد در این ساعت‌ها ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.
 
سرهنگ بیگلری افزود: در تمامی محور‌های مواصلاتی درون و برون شهری، رفتار رانندگان به وسیله دوربین‌های نظارتی و هوشمند رصد شده و برابر قانون با کسانی که بخواهند قانون را نقض کنند برخورد صورت خواهد گرفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار