اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 11 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ 01 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار امروز نیروی انتظامی مازندران به این شرح است.

 

بازداشت جاعل حرفه ای در رامسر 

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه ای با 50 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت 15 فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری با شیوه جعل و فروش مال غیر به شهروندان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه متهم با جعل سند از شهروندان به مبلغ 50میلیارد ریال با بهانه فروش آپارتمان کرده، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه این کلاهبردار حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به اینکه متهم پس از دستگیری به هر 15 فقره کلاهبرداری از شهروندان با جعل سند اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه 100میلیارد ریالی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی با انجام استعلام های لازم در خصوص ملک مورد معامله از ادارات ذی ربط و تحقیقات کامل در خصوص طرف معامله خود با اطمینان خاطر پای معامله حضور یابند.

 

پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت روز معلم

فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی، فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرزانه و معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری (ره ) و گرامی داشت روز معلم را تبریک گفت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است،

12 اردیبهشت ماه سالروز گرامی داشت یاد و خاطره صاحب اندیشه‌های مطهر شهید مرتضی مطهری فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به معلمانی که ميراث داران انبياء الهي هستند و نقش بی بدیل و سازنده آن ها در راستای شکوفایی و پیشرفت کشور و هدایت فکری انسان در جامعه بر کسی پوشیده نیست

معلمان از همان روزهای نخست با تعلیم موضوعات اخلاقی و آموزشی و همچنین قوانین اجتماعی عملا به سازگاری افراد با محیط خود کمک کرده و با آموزش مسائل دینی و اخروی افراد را با آرمان های الهی جامعه خود آشنا کرده و عملا به کاهش آسیب ها و جرایم اجتماعی کمک کرده است.

امروزه نیز در شرایط حساس شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و اعمال محدودیت ها و تعطیلی مدارس به صورت حضوری، معلمان با استفاده از زیرساخت‌های موجود در راستای انجام وظایف محوله خود کوتاهی نکرده اند و وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را به عهده دارند.

امسال كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی » نام گذاري شده است قطعاً معلمان فرهيخته نقش مهمی براي تحقق اين امر مهم خواهند داشت.

اينجانب روز معلم را به همه معلمان عزيز استان فرهنگی مازندران كه با كلام و قلم خود زمينه شكوفايي و بالندگي علمي و اخلاقي نسل آينده كشور اسلامي ايران را فراهم مي کنند، تبريك عرض می کنم.


تحقق ایران قوی با افزایش تولید و رونق اقتصادی

در دیدار فرمانده انتظامی استان مازندران با مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ استان بر حمایت از تولید داخل و رونق اقتصادی برای تحقق شعار ایران قوی تاکید شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی صبح امروز به همراه سرهنگ ساداتی معاون اجتماعی با حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ استان در ساری به مناسبت روز کارگر با مدیرعامل و مسئولان این شرکت تولیدی دیدار و گفت وگو کرد.

سردار میرزایی پس از بازدید از بخش های مختلف این شرکت تولیدی و اهداء شاخ های گل به کارگران این شرکت و تبریک روز کارگر در نشستی با مدیرعامل و مسئولان این شرکت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: باید برای غلبه بر مشکلات کشور یک ایران قوی داشته باشیم و نقش تولید در پیشرفت کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی آحاد جامعه باید با حمایت از تولید داخلی نقش خود را ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه کار تولیدی، سخت و زمان بر است ، اظهار کرد: باید زمینه ها و بستر های تولید را سهل و آسان کرد تا کشور قوی شود .

سردار میرزایی تلاش، کوشش و پشتکار کارگران زحمت کش را در افزایش تولید و موفقیت کشور مهم دانست و افزود: در زمان جنگ با تلاش و کوشش همه رزمندگان و پشتیبانی ها بر دشمنان پیروز شدیم و یقیناً با این زحمات کارگران و افزایش تولید بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به نقش امنیت در پشتیبانی ها و مانع زدایی و حمایت از تولید، گفت: بی شک مقابله جدی با قاچاق کالا و برخورد با جرایم اقتصادی و مخلان نظم و امنیت، گامی موثری در حوزه حمایت از تولید داخل برداشته خواهد شد و پلیس با اقتدار در این حوزه ورود پیدا کرده است .

در ابتدای این نشست مهندس علی اکبر صفری مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ استان مازندران ضمن خیر مقدم و گرامیداشت روز کارگر با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان و شب های قدر با اشاره به اینکه تمامی تجهیزات و دستگاه های این کارخانه به همت متخصصان داخلی بومی سازی شده، افزود: عدم وابستگی به خارج و استفاده از ظرفیت و توانمندی های متخصصان داخلی موجب افزایش تولید کاغذ در چند سال گذشته است.


دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی در بابل

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی و کشف 15 فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی قیصری در تشریح این خبر، بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منازل و اماکن عمومی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، مخفیگاه یکی از سارقان منزل را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، خاطر نشان کرد : ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با دادستان بابل در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازجویی از وی به راز 15 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی پی بردند.

وی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: ضمن نصب سیستم های هشدار الکترونیک در محل کسب و کار خود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

 

کشف 7 تن چوب قاچاق در محمودآـباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ازتوقیف خودروی کامیون خاور و كشف 7 تن چوب قاچاق خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر، بیان داشت : ماموران انتظامی با هدف پیشگیری از قاچاق محصولات جنگلی طرح برخورد با قاچاقچیان چوب را با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی در محورهای جنگلی در دستور کار خود  قرار دادند.

وي تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی حین گشت زنی در محورهای جنگلی خودروی کامیون خاور حامل چوب های جنگلی را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد، اظهار کرد: ماموران انتظامی در بازرسي از خودروی توقیفی،  7 تن چوب قاچاق را که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند.


رمزگشایی از 27 فقره سرقت در رامسر 

جانشین انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري 2 سارق و کشف 27 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ مجتبی خانپور در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پليس آگاهی در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل،مغازه و خودرو بررسی موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ردپاي 2 سارق سابقه دار در اين پرونده را پيدا كرده و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

جانشین انتظامی رامسر با اشاره به دستگیری هر 2متهم پس از طی یک عملیات تعقیب و گریز توسط ماموران پلیس آگاهی،تصریح کرد: ماموران در بازجویی از متهمان دستگیر شده به راز 27 فقره سرقت داخل خودرو،منازل و مغازه پی بردند.

سرهنگ خانپور از غیر بومی استان مازندران بودن متهمان دستگیر شده سخن به میان آورد و خاطر نشان کرد:ماموران پلیس آگاهی ضمن توقیف یک خودروی پژو پارس با پلاک مخدوش ، متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

 

کشف 23فقره سرقت اماکن خصوصی درفریدونکنار 

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف 23فقره سرقت در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن هاشم پور در تشریح این خبر، اذعان داشت : ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی ، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به اجراء گذاشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود : ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ، شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی قضائی 11 عامل افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور از توقیف 13دستگاه خودرو و 18 دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلفات رانندگی و قانون شکنی خبر داد و اظهار داشت :ماموران انتظامی در این ماموریت 23فقره  سرقت اماکن خصوصی ومنازل را کشف و 500گرم انواع مواد مخدر را کشف و 8 واحد صنفی متخلف را کشف کردند .

فرمانده  انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در جامعه بویژه مقابله با سوداگران مرگ ، اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


پلیس نکا کام سارق عسل را تلخ کرد

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق کندوی عسل و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت کندوی عسل ، بررسی موضوع را با انجام اقدامات پلیسی و تشکیل پرونده در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی، خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های ماموران انتظامی به 10فقره سرقت کندوی عسل اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه ضمن بیان تحویل متهم به زندان پس از هماهنگی قضائی ،به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته  و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک ، موضوع را به پليس110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار