اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 15 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 05 May 2021

 به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 15/2/1400 به این شرح است .

 


حادثه رانندگی با 2 کشته و یک مصدوم در ساری
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از وقوع حادثه رانندگی با 2 کشته و یک مصدوم در کمربندی ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نصرالله بیگلری" با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساعت حدود یک و 20 دقیق بامداد امروز، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کمربندی درونشهری ساری، بلافاصله ماموران گشت کلانتری 13 ساری به محل حادثه اعزام شدند.
وی، افزود: در این حادثه یک خودروی سواری پراید با 3 سرنشین 19 تا 20 ساله حین حین تردد در این محور با یک خودروی کامیون در این مسیر برخورد کرد.
سرهنگ بیگلری، تصریح کرد : بر اثر این حادثه راننده خودروی پراید و 2 سرنشین دیگر آن به شدت مجروح و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
وی در ادامه با بیان این که راننده خودروی پراید و یکی از سرنشینان آن به علت شدت صدمات و جراحت های وارده جان باختند، علت وقوع این حادثه را ناشي از عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پراید عنوان کرد .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران در خاتمه به رانندگان، توصیه کرد: از هرگونه رفتاری از جمله خوردن و آشامیدن، صحجبت با سرنشینان که موجب به هم خوردن تمرکز راننده و عدم توجه به جلو در حین رانندگی می شود جدا خوداری کنند.

-------------------------------------------------------------

دستگیری 3 مامورنما در نور
گروه استان ها- فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 3 مامور قلابی و اخاذ حرفه ای با توقیف یک خودروی سمند خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "داداش تبار"در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران نیروی انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر اخاذی 3 مامور نما با استفاده از لباس کارکنان نیروی انتظامی و یک خودروی سمند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد:ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی ،هر 3 متهم را در بخش چمستان نور شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه خودرو متهمان رامتوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به دستگیری هر 3 مامورقلابی عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان نور،در بازرسی از خودروی توقیفی سمند سفید رنگ متعلق به متهمان، یک قبضه سلاح کلت قلابی ، 2 دستبد ، مقداری مدارک و کارت شناسایی جعلی متعلق به نیروهای مسلح، مقادیری وجه نقداخاذی شده و 3 دست لباس نیروی انتظامی با آرم و علایم و درجه را کشف کردند.
سرهنگ داداش تبار افزود : ماموران انتظامی متهمان دستگیر شده را پس از اعتراف و تشکیل پرونده به جرم اخاذی با سوء استفاده از کارت جعلی و لباس کارکنان نیروهای مسلح به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ داداش تباردرپایان خاطر نشان کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فرصت طلبی افراد معلوم الحال و مخلان نظم و امنیت جامعه،موضوع را از طریق سامانه 110به پلیس اطلاع دهند.

---------------------------------------------------------------

دستگیری سارق کابل مخابرات شهری در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق کابل مخابرات با 10 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد کابل مخابرات شهری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی گتاب با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
"سرهنگ شالیکار" خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
فرماندهی انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان، خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------------

کشف 11 فقره سرقت در نوشهر
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از کشف 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ صدرا عبدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر،افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود شناسايي و دستگير کردند.
متهم در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده در مجموع به 11 فقره سرقت منزل،اماکن خصوصی و کابل برق در این شهرستان اقرار کرد.
وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند .

-------------------------------------------------------------

کشف 27 فقره سرقت انباری در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از انهدام یک باند سارقان حرفه ای انباری منازل و کشف 27 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت انبار منازل موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی یک باند 4 نفره سرقت را شناسایی کردند.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از انجام هماهنگی های قضائی هر 4 متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ عنایتی گنجی در ادامه اظهار داشت : متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به 27 فقره سرقت از انبار منازل اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهردر خاتمه با اشاره به اينکه متهمان برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، موضوع را به پلیس 110 اعلام دارند.

-------------------------------------------------------------

دستگیری یک سوداگر مرگ در ساری
فرمانده انتظامي شهرستان "ساري" از کشف 4 کيلو تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ"ناصر علی صفر پور"در تشریح این خبر بیان داشت : در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ ماموران انتظامی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در پی تلاش بی وقفه ماموران انتظامی، تصریح کرد: ماموران انتظامی پس هماهنگی قضائی متهم را در حین جابجایی و توزیع مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی4 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
سرهنگ صفرپور از معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی با تشکیل پرونده خبر داد و تصریح کرد:تنش های خانوادگی و حس استقلال طلبی در دوره نوجوانی از جمله دلایل گرایش این گروه سنی به مواد مخدر می باشد،بنابراین با حفظ آرامش و تعامل مناسب با فرزندان از گرایش آنان به مواد افیونی پیشگیری گردد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.

-------------------------------------------------------------

کشف 5 فقره سرقت منزل در سوادکوه
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگيري 2 سارق منزل و کشف 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، افزود: در پي چند فقره سرقت منزل در شهر پل سفید، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی، با اقدامات پليسي موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ اکبری در ادامه اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های انجام شده به 5 فقره سرقت منرل در این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پايان از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شدند.

-------------------------------------------------------------

کشف 9 کیلو تریاک در نکا
ماموران انتظامی نکا پس از دستگیری یک قاچاقچي مواد مخدر و از مخفیگاه وی 9 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس: ماموران انتظامی نکا در پي کسب خبری مبني بر جابجايي و پخش مواد مخدر توسط یک عامل افيوني بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
ماموران انتظامی با انجام تحقيقات گسترده و انجام بررسي های ميداني مخفیگاه این سوداگر مرگ را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
ماموران انتظامی متهم را در حال توزیع مواد مخدر با یک خودروی سواری در اقدامی غافلگیرانه دستگير و در بازرسی از خودروی وی 9کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از کشف کردند.

-------------------------------------------------------------

کشف 5 تن چوب قاچاق در محمودآـباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد ازتوقیف خودروی نیسان و كشف 5تن چوب قاچاق خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،"سرهنگ محمودحسین زاده" در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی با هدف پیشگیری از قاچاق محصولات جنگلی طرح برخورد با قاچاقچیان چوب را با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی در محورهای جنگلی در دستور کار خود قرار دادند.
وي تصریح کرد: در اجرای این ماموریت ماموران انتظامی در حین گشت زنی در محورهای جنگلی دو خودروی نیسان حامل چوب های جنگلی را شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محموآباد، اظهار کرد: ماموران انتظامی در بازرسي از خودروی توقیفی 5 تن چوب قاچاق را که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود ، کشف کردند.
سرهنگ حسین زاده از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند.

-------------------------------------------------------------

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از انهدام باند سارقان سيم برق و اماکن خصوصی با 9 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی موضوع در در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند 3 نفره سرقت در این شهرستان شدند.
وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.
سرهنگ جعفری در ادامه اظهار داشت: این سارقان حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده به 9فقره سرقت اماکن خصوصی و سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار در خاتمه با اشاره به اينکه متهمان برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک را به پلیس 110 اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار