کد خبر: ۹۶۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 10 May 2021

 به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/2/1400 به این شرح است.


علام ممنوعيت هاي تردد در ايام تعطيلات عيد سعيد فطر
جانشین انتظامی استان مازندران از منع تردد بین شهری از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 21اردیبهشت 1400به صورت تمام وقت بر اساس مصوبه ستاد ملي کرونا و ابلاغيه وزارت کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملي کرونا و ابلاغيه وزارت کشور، محدوديت هاي تردد از ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت الي ساعت 12 روز شنبه مورخ 25 همین ماه در سراسر استان توسط ماموران پلیس راهو و راه اعمال و اجرايي خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ممنوعیت ترددهای درون شهری با پلاک بومی در تعطیلات عید فطر مانند سابق از ساعت 22 تا 3بامداد می باشد،افزود: هرگونه تردد بین شهری از ساعت 14 روز سه شنبه 21اردیبهشت الي ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت در سراسر استان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور ممنوع بوده و خودروهای غیر بومی توسط ماموران پلیس در شهرهای نارنجی 500 هزار تومان و در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.
جانشین انتظامی استان مازندران با اینکه خودروهای بومی در صورت تردد شبانه به مبلغ 200هزار تومان جریمه خواهند شد، تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومي ویژه جابجایی بار و مسافر و همچنين خودروهاي وانت بار با پلاک شخصي که در امر جابجايي کالا و ارزاق عمومي فعاليت دارند ، فاقد هرگونه ممنوعيت تردد مي باشند.
سرهنگ حسینی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های ویژه قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا از سوی شهروندان،خاطرنشان کرد : تردد خودروهاي شخصي در نقاط دارای دوربین بصورت هوشمند کنترل و در نقاط فاقد دوريبن ، توسط ماموران پلیس با اعمال قانون کنترل خواهند شد.
جانشین انتظامی مازندران خاطر نشان کرد: صاحبان مشاغل ضروری مثل کادر درمان بیمارستان ها و مدافعان سلامت، کارکنان نیروهای مسلح ، آتشنشانها و برخی دیگر از مشاغل با ارائه کارت شناسایی و یا با مجوز تردد از فرمانداری برای تردد مشکلی نخواهند داشت.

-------------------------------------------------------------

مخلان نظم و امنیت عمومی در جویبار زمینگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری 4 مخل نظم و امنیت عمومی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان توسط 4 نفر از اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات پلیسی ، محل اختفای متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
سرهنگ جعفری با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، به افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: با قانون‌شكنان و برهم‌زنندگان نظم و امنيت به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

-------------------------------------------------------------

کشف 6 کیلو تریاک در نکا
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري قاچاقچي مواد مخدر و کشف 6 کیلو مواد افیونی از نوع تریاک خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در پي کسب خبر مبني بر جابجايي و پخش مواد مخدر توسط یک عامل افيوني ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود:مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي ميداني متهم را در حال جابجایی مواد مخدر با خودروی شخصی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه توقیف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا با اشاره به دستگیری موفقیت آمیز متهم،تصريح کرد : ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی سواری توقیف شده، 6کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
سرهنگ"عزیزی" در پايان با بيان اينكه مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود، به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس بگیرند.

-------------------------------------------------------------

توقیف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در فریدونکنار
فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار از توقیف یک موتور سیکلت غیرمجازو قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبرداد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در اين رابطه بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی اخبار واصله مبنی بر تردد یک موتور سیکلت غیر مجاز در مسیر های فرعی شهرستان امل به فریدونکنار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی حین کنترل محور منتهی شهرستان فریدونکنار طی یک عملیات تعقیب و مراقبت با مسدود کردن راههای فرار، موتورسیکلت را متوقف کردند و به مقرر انتظامی انتقال دادند.
این مقام انتظامی ضمن بیان دستگیری راکب موتورسیکلت، عنوان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش موتورسیکلت توقیف شده یک میلیارد ریال اعلام شد.
فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار افزود:با توجه به ممنوعيت تردد موتورهاي سنگين در سطح شهر و قاچاق بودن این نوع وسیله نقلیه، شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------------

دستگیری 2 سارق کیف قاپ در آمل
جانشین فرمانده انتظامي "آمل" از دستگيری 2 سارق کیف قاپ با 17 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین هدایتی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: در این راستا کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه به راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکت مشکوک شدند.
سرهنگ هدایتی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی همچنین اظهار داشت: متهمن در بازجویی های بعمل آمده تاکنون به 17 فقره کیف قاپی در این شهرستان اعتراف کردند.
جانشین انتظامي شهرستان آمل در پايان با اشاره به اینکه سارقان با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و باقرار قانونی مناسب روانه زندان شدند از شهروندان خواست: هشدارهای انتظامي را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------------

ازادسازی 50000 متر مربع از اراضی ملی در نور
فرمانده انتظامی نور از از آزادسازی 50000 متر مربع از اراضی ملی در منطقه ییلاقی لاویج خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ دادش تبار در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی درپی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف غیر قانونی 50000 متر مربع از اراضی ملی درمنطقه ییلاقی لاویج توسط تعدادی از افراد سودجو بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود :ماموران انتظامی در پی انجام اقدامات پلیسی ،پس از شناسایی دقیق زمین های متصرفی توسط افراد فرصت طلب موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به صدور حکم از سوی مرجع قضائی مبنی بر تصرف غیر قانونی زمینهای ملی تصریح کرد:ماموران انتظامی با اتفاق نماینده دادستان و ماموران یگان حفاظت از جنگل ها ومنابع طبیعی،نسبت به آزادسازی 50000متر مربع از اراضی ملی و بازگردادن آن به طبیعت اقدام کردند.
سرهنگ داداش تبار در خاتمه گفت: شهروندان برای برخورد جدی با سودجویان و افراد فرصت طلب در خصوص زمین خواری،اخبار و اطلاعات خود را به سامانه 110پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------------

کشف 8 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از کشف 8 تن چوب جنگلي قاچاق از یک خودروی کامیون خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب در بخش دودانگه ساری با یک خودروی کامیون، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: ماموران با تقویت گشت های کنترلی در محورهای جنگلی خودروی مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.
سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی 8 تن انواع چوب های قاچاق که به صورت غیر مجاز از جنگل های اطراف برداشت شده بود کشف شد.
وی از دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد:چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

-------------------------------------------------------------

دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان نور
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 4 کیلوگرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 عامل افیونی در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: ماموران، پس از هماهنگی های قضائی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ دادش تبار، از کشف 4 کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در ادامه با بیان این که اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع ،تزلزل خانواده ها، نگراني و ناامني شهروندان است بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس در مقابله با این بلای خانمانسوز تاکید کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.

-------------------------------------------------------------

سوداگر مرگ در دام پلیس بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 4 کیلوگرم مواد مخدرازنوع تریاک و دستگیری 1 سوداگر مرگ خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " محمد زمان شالیکار "در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی و شناسایی مخفیگاه متهم،افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با دادستان بابل، متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی دقیق از منزل وی 4کیلو مخدرازنوع تریاک را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از تشکیل پرونده و معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و در پایان از شهروندان خواست : در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشكوک به ويژه در زمينه توزيع مواد مخدر، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------------

کشف 5000لیتر سوخت قاچاق در ساری
رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 5000لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع به ارزش 600میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع سوخت خارج از شبکه توزیع توسط یکی از افراد فرصت طلب در ساری،موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود : ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش بی وقفه محل نگهداری سوخت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در بازدید از آن 5000لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.
سرهنگ خورشاد با بیان ارزش 600میلیون ریالی سوخت کشف شده بر اساس نظر کارشناسان تصریح کرد:ماموران پلیس امنیت اقتصادی در این اقدام قاچاقچی سوخت را پس از دستگیر با تشکیل پرونده به مرچجع قضائی معرفی کردند.
رییس پلیس امنیت اقتصادی استان در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیشگیری از قاچاق سوخت و برخورد جدی با فرصت طلبان در این زمینه،می توانند با ارسال خبرهای خود به پلیس 110 گام محکمی را بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار