در محمودآباد
رقابت‌های کشتی ساحلی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمانی مازندران که از صبح روز چهارشنبه 12 خرداد ماه به میزبانی شهرستان محمودآباد آغاز شده بود، عصر امروزبا مشخص شدن نفرات هر سه رده سنی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۶۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ 03 June 2021

به گزارش تابناک مازندران، رقابت‌های کشتی ساحلی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمانی مازندران که از صبح روز چهارشنبه 12 خرداد ماه به میزبانی شهرستان محمودآباد آغاز شده بود، عصر امروزبا مشخص شدن نفرات هر سه رده سنی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد، این مسابقات با حضور 150 کشتی گیر از شهرهای استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان گرامیداشت شهید والا مقام حسن فقیهی جویباری در ساحل پارک لاله این شهرستان برگزار شد.

در بخش انفرادی و در وزن ۶۰ کیلو رده نوجوانان امیر پژمان ذوالفقاری از بابل قهرمان شد. هادی رضایی از سرخ رود در رده دوم جای گرفت و مهدی عباسپور از ساری و علی اصغر رضاپور از آمل عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
در وزن ۷۰ کیلو محمد مهدی اکبری(سهمیه)،محمد رضا عاقلی(سهمیه)،محمد هادی علیزاده از چالوس و مهرشاد شیخی از ساری، مدال‌های طلا، نقره و برنز مشترک را از آن خود کردند.
محمد جواد صالحی ازساری،حامد حسینی لقب از بند پی غربی،امیر رضا مسلم زاده از گتاب و امیر رضا عبداله زاده (سهمیه) ، سکو‌های اول تا سوم را در وزن ۷۰+ کیلو به دست آوردند.
در رده جوانان نیز رضا مومنی از ارطه قهرمان وزن ۶۰ کیلو شد. اسماعیل کریمی(سهمیه) دوم‌شد و امیر محمد غلام نژاد از لاله آباد و عرشیا هاشمی از آمل به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در وزن ۷۰ کیلو، علی حسین آقا براری(سهمیه)، مدال طلا گرفت. محمد بخشی از قائمشهر با شکست مقابل آقابراری دوم شد. کوروش صفر قلی زاده از آمل و سینا رنجبر(سهمیه) ، مشترکا سوم شدند.
سینا مربی از جویبار،امیر حسین کریمی از بابل،رضا ذاکریان از محمودآباد و علیرضا صدقانی (سهمیه) عناوین اول تا سوم را در وزن 80 کیلو به دست آوردند.
سید رضا حسینیان از محمودآباد عنوان قهرمانی وزن 80+ کیلو را به دست آورد.حسین اصغری از گتاب دوم شد و ابوالفضل فضل الله زاده از بند پی غربی و محمد رسولی از لاله آباد، سوم شدند و برنز مشترک این وزن را به دست آوردند.

پیکار کشتی گیران در وزن ۷۰ کیلو بزرگسالان با قهرمانی ایمان رحمانی زاده از بابل پایان یافت. علی اکبر زرودی‌از سلمانشهر هم دوم شد،سورنا شکریان از بهشهر و محمد بخشی از گیلخواران به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
عبداله شیخ اعظمی از نور در وزن ۸۰ کیلو قهرمان شد.سجاد محمدی از آمل در رده دوم قرار گرفت،مهدی عباسی از لاله آباد و حمید نعمت پور (سهمیه)مدال برنز را به گردن آویختند.
در وزن ۹۰ کیلو،علیرضا صابریان از نور به مدال طلا دست یافت.علی بابایی از آمل نایب قهرمان شد.هامون محمودجانلو از گلوگاه و علی احمدثانی از کلاردشت به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.
سجاد بوداغی از جویبار،سهیل قلی زاده از بابل،، سبحان گل بابازاده از بندپی شرقی و احمد حبیب نژاد از بند پی غربی، بر سکوی اول تا سوم وزن ۹۰+ کیلو قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار