اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 17 خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۶۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 07 June 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 17/3/1400 به این شرح است .


کشف 22 كيلو گرم تریاک در آمل
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ، از کشف 22 كيلوگرم مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در شهرستان آمل خبر داد.
سرهنگ علیرضا ثقفی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتي، از حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور هراز با خبر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران با تشکیل تیم های عملیاتی،با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهم را در حین حمل مواد مخدر با خودروی شخصی در محور خمورد نظر شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ ثقفی خاطر نشان كرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم 22 کيلو گرم تریاک كه به شيوه ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود، کشف کردند.
وی، تصریح کرد: متهم، پس از تشکيل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .
ثقفی بابيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان اظهار داشت: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است .

-------------------------------------------------

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق اماکن عمومی با 9 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل و اماکن عمومی ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران انتظامی بخش گتاب موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
"سرهنگ شالیکار" خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی و پمپ آب از مزارع کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .

-------------------------------------------------

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 22 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در اجرای این طرح نفر 6 از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ حسین زاده در ادامه، اظهار داشت: کشف 22 فقره سرقت خودرو وداخل آن. اماکن خصوصی و منزل از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-------------------------------------------------

دستگیری باند سارقان خودرو در ساری
سرپرست انتظامي شهرستان ساری از شناسايي و دستگيری باند سرقت خودرو با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"نوروز حسین پور"، در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروی سمند در یکی از خیابان های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان ساری قرار گرفت .
سرپرست انتظامی شهرستان ساری، تصريح کرد: سارقان با کرایه اتومبیل بصورت دربستی در طول مسیر با خوراندن داروی بیهوشی از طریق آب میوه به رانندگان و هدایت آنها به محلی خلوت اقدام به سرقت خودرو آنان می کردند.
سرهنگ حسین پور ، خاطرنشان کرد : پس از انجام تحقیقات و بررسی های صورت گرفته ماموران آگاهی سارق اصلی پرونده و 3 نفر دیگر از همدستانش که همگی از سارقان سابقه دار بودند را در مخفیگاهشان به دام انداختند.
حسین پور همچنین اظهار داشت: طی بازجویی صورت گرفته متهمان به 6 فقره سرقت خودرو در یک ماهه گذشته اعتراف و 3 دستگاه خودرو سرقتی از آنها کشف و ضبط شد.
وی در خاتمه اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

-------------------------------------------------

دستبند پلیس بر دستان سارقان سیم و کابل برق در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 5 سارق سیم و کابل برق و کشف 21 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این ارتباط ، افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: ماموران در بازجویی دقیق از متهمان به راز 21 فقره سرقت سیم و کابل برق پی بردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد افراد مشکوک در محل کسب ویا سکونت خود، موضوع را فورا به پلیس 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------------------

کشف 7 فقره سرقت در "میاندورود"
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از کشف7فقره سرقت مزارع و باغات با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مجید باقری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت : ماموران انتظامی به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنیت پایدار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی رادر دستور کارخود قرار دادند.
وی با اشاره به هماهنگی با مرجع قضائی، تصریح کرد: در اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی ، 2 سارق در سطح شهرستان راشناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ باقری از کشف 7 فقره سرقت اماکن خصوصی ومزارع باغات در بازجویی از متهمان دستگیر شده خبر داد و اظهارداشت: توقیف 3دستگاه وسیله نقلیه متخلف ,5 معتادمتجاهر و پرخطر ،5 خرده فروش و دستگیری 6 نفر تبعه خارجی غیر مجاز و کشف مقادیری مواد مخدر و 3 تن چو پ الات قاچاق از دیگر موفقیت های مامورین دراجرای این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ضمن قدرداني ازمشارکت مردم ودستگاه های دولتی با تاکییدبر افزایش ضریب ایمنی و امنیتی ازشهروندان خواست: هشدارها و آموزش پلیسی راجدی گرفته و درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس110 درمیان بگذارند وپلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

-------------------------------------------------

کشف 3 کیلوگرم مواد مخدر در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 3 کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری 2 نفر از سوداگران مرگ خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط 2 نفرازسوداگران مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 3 کیلو گرم حشیش و تریاک از متهمان خبرداد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ شعبانی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-------------------------------------------------

کشف موتور سیکلت قاچاق در جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی، افزود: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر در حال تردد بود شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ جعفری با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: موتور سیکلت مکشوفه با پرونده متشکله به سازمان اموال تملیکی تحویل شد.

-------------------------------------------------

کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر در آمل
فرماندهی انتظامي شهرستان آمل، از کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " ذات الله رضوانی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ ،طرح برخورد با عاملان افیونی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرارگرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.
وی از کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر تریاک كه به شيوه ماهرانه اي در خودروی متهم جاسازي شده بود خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده باقرار مناسب روانه زندان شد.
سرهنگ رضوانی، بابيان اينکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.
وی در پایان، خاطر نشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

-------------------------------------------------

دستبند پلیس بر دستان 7سارق حرفه ای در گلوگاه
فرماندهی انتظامي شهرستان گلوگاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 34فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمودکلوانی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 7سارق و مالخر اموال سرقتی در این شهرستان شدند .
سرهنگ کلوانی، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 34فقره سرقت اماکن خصوصی,منزل،سیم برق و...در این شهرستان اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن قدرداني از مشارکت مردم و دستگاه های دولتی با پلیس و تاکید بر افزایش ضریب امنیتی از شهروندان خواست : هشدارها و آموزش پلیسی را جدی گرفته و درصورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا باپلیس 110در میان بگذارند.

-------------------------------------------------

دستگیری سارق سیم و کابل برق در گلوگاه
فرماندهی انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت خبر داد
سرهنگ "محمودکلوانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: بمنظور ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید فعالیت های انتظامی و پاکسازی نقاط جرم خیز طرح ارتقاء احساس امنيت عمومی در این شهرستان به اجراء گذاشته شد.
سرهنگ کلوانی تصریح کرد: در این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه فردی را در یحین سرقت سیم و کابل برق مشاهده و دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند .
سرهنگ کلوانی در خاتمه از شهروندان خواست: هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند .

-------------------------------------------------

دستگیری سارق موتورسیکلت با 11فقره سرقت در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف11 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهم که دارای سابقه سرقت نیز بود در بازجویی ها تاکنون به 11فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .

-------------------------------------------------

دستگیری سارق اماکن خصوصی در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی ها تاکنون به 12فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار