کد خبر: ۹۷۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 13 June 2021

حسین حسن‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تعداد واجدان شرایط رای در استان ۲میلیون و ۴۷۴هزار و ۲۰۵ نفر است.


وی افزود: همچنین تعداد رای‌اولی‌ها در استان ۵۱ هزار و ۵۳۲ نفر است که از این تعداد ۲۶هزار و ۷۴ نفر مرد و ۲۵ هزار و ۴۵۸ نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به پیش‌بینی ۴ هزار و ۱۶۲شعبه اخذ رای شوراهای اسلامی در استان، اضافه کرد: از این تعداد شعب اخذ رای سیار ۴۹۸، تعداد شعب شهری یک‌هزار و ۵۳۱، شعب مکانیزه ۲۶۸ و شعب روستایی ۲هزار و ۶۳۱ است.

این مسؤول تصریح کرد: مجموع شعب اخذ ریاست جمهوری و خبرگان رهبری در مازندران ۴ هزار و ۵۲ شعب است که از این تعداد ۳۶۸ شعبه سیار، یک‌هزار و ۵۳۱ شهری، ۲هزار و ۵۲۱ شعبه روستایی و شعبه مکانیزه نداریم.

حسن‌نژاد اضافه کرد: تعداد عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در استان مازندران ۵۶ هزار و ۷۷۰ نفر است.

وی یادآور شد:  تعداد واجدان شرایط دور قبل ۲ میلیون و ۳۱۹هزار و ۸۸۲ نفر بوده که میزان مشارکت دور قبل ۹۱ درصد بوده است.

معاون استانداز مازندران ادامه داد: همچنین تعداد نامزدهای دور قبل شوراهای اسلامی شهر یک‌هزار و ۵۱۶ نفر بوده است تعداد کرسی اصلی ۳۳۶، کرسی اصلی و علی‌البدل ۵۴۴ بوده و میزان رقابت کرسی اصلی شهر ۴.۵ درصد و میزان رقابت به کرسی اصلی و علی‌البدل شهر ۲.۸ درصد بوده است.

حسن‌نژاد بیان کرد: تعداد نامزد اصلی شورای اسلامی روستا ۱۴هزار و ۵ نفر بوده است که از این تعداد کرسی اصلی ۷هزار و ۶۸۳ و کرسی اصلی و علی‌البدل ۱۲هزار و ۷۵۱ بوده است.

 وی در پایان گفت: میزان رقابت کرسی اصلی روستا ۱.۸ درصد و میزان رقابت در کرسی اصلی و علی‌البدل روستا ۱.۱ درصد بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

اخبار مرتبط

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار