کد خبر: ۹۷۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴ 13 June 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار فرماندهی انتظامی استان در مورخ 23 خرداد 1400 به شرح زیر است.

انهدام باند سارقان با 42 فقره سرقت در آمل

جانشین انتظامی استان از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با 42 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید موسی حسینی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان آمل ، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات گسترده پلیسی و تقویت گشت های انتظامی باند 7نفره سارقان حرفه ای شناسایی شدند.
جانشین انتظامی استان مازندران، افزود : ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه همه اعضای باند را دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی، اظهار کرد: متهمان که نخست منکر هرگونه ارتکاب به جرمی بودند در بازجویی های پلیس و مواجه با اسناد و ادله معتبر لب به اعتراف گشوده و به 42 فقره سرقت اماکن خصوصی اقرار کردند.
حسینی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد : شهروندان با استفاده از دوربین های مداربسته و نصب سیستم های ایمنی الکترونیکی و قفل های مطمئن ،می توانند سارقان را در دست برد زدن به اموالشان ناکام کنند.
____________________

دستگیری سارق با 1000 متر کابل برق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 4 کشف فقره سرقت و 1000متر کابل برق خبر داد.
سرهنگ عبدالله حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، ماموران کلانتری 14 معلم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ،یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.
سرهنگ حسن زاده با اشاره به اعتراف متهم به 4 فقره سرقت اماکن خصوصی ، افزود : ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه از جمله 4 دستگاه جوش،2 دستگاه برش سنگ ،1000 متر کابل برق،تعدادی تجهیزات و ادوات ساختمانی و.... را کشف کردند.
حسن زاده ضمن بیان ارزش 600میلیون ریالی کالای مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان تصریح کرد : شهروندان ضمن استفاده از نگهبان در ساختمان های درحال ساخت و نیمه کاره، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و با راه اندازی انباری از سرقت اموال خود پیشگیری کنند.
______________________

کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف خودرو وانت نیسان با 2 تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح اين خبر، اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، افزود: ماموران انتظامی پاسگاه بلده با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یک خودروی نیسان حامل چوب های جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و متوقف کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد :ماموران در بازرسی از خودروی نیسان 2 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل های اطراف شهرستان به صورت غیر مجاز برداشت شده بود را کشف کردند.
سرهنگ شعبانی، ارزش چوب های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان را 80 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ماموران انتظامی چوب های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اينكه جنگل جزء منابع ملی بوده و قطع درختان جنگلی تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست : در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند.
_____________________

دستبند پلیس بر دستان سارقان اماکن خصوصی در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .
وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه 2 سارق حرفه ای را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
سرهنگ "حسین زاده" با اشاره به دستگیری هر 2 متهم در اقدامی غافلگیرانه ، خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده 12 فقره سرقت اماکن خصوصی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
_______________________

کشف 12 هزار داروی غیر مجاز در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 12 هزار 540 قرص غیر مجاز و 535 لیتر شربت غیر مجاز متادون خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر، بیان داشت : ماموران انتظامی شهرستان بابل در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع غیرمجاز شربت و قرص های متادون موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بابل با اقدامات تخصصی و پلیسی 2 توزیع کننده داروهای غیر مجاز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به کشف 12540عدد قرص متادون و 26لیتر شربت متادون فاقد مجوز در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده،تصریح کرد : ماموران انتظامی متهمان را پس از دستگیری و شکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ شالیکار در خاتمه با اشاره به اینکه متادون از جمله داروهای اعتیاد آور و خطرناک می باشد که برای مصرف آن نیاز به تجویز پزشک معالج است،تصریح کرد: حمل و نگهداری داروی متادون بدون مجوز وزارت بهداشت ممنوع و جرم می باشد و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.
______________________

دستگیری قاچاقچی پرنده های غیر مجاز در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری قاچاقچی پرندگان کمیاب و کشف دو قطعه عقاب خبر داد.
سرهنگ حسن عنایتی گنجی در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام جزئیات این خبر بيان كرد : ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش پرنده غیر مجاز و کمیاب نوعی عقاب توسط یکی از شهروندان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به شناسایی محل نگهداری پرندگان غیر مجاز تصریح کرد : ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی دقیق از آن مكان 2 قطعه پرنده کمیاب از نوع عقاب را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بيان دستگیری يك قاچاقچی پرنده و معرفی وی به مراجع قضائي خاطر نشان کرد : شهروندان در حفظ و نگهداری محیط زیست كوشا باشند و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشكوك آن را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار