کد خبر: ۹۷۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 19 July 2021

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از برد گاندوها برابر نفت مسجد سلیمان حاشیه امن کمی برای سبزپوشان اصفهانی فراهم شد تا آنها با وضعیت مناسب‌تری برابر نساجی قرار بگیرند. بازی با نساجی یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل شاگردان حسینی است و آنها می‌توانند با برد در این دیدار برای بقا در لیگ برتر آماده شوند. دیدار حساس ذوبی‌ها با نساجی مازندران بهانه‌ای شد تا با وحید محمد زاده کاپیتان و مدافع گل زن گاندوها گفت و گویی انجام دهیم که شرح آن را در ادامه می‌خوانید:

برد خوبی برابر نفت مسجد سلیمان داشتید اما در نیمه دوم شرایط برایتان کمی سخت شد از این دیدار بگو

بازی قبلی شرایط خود را داشت. هوا خیلی گرم بود ما هم تحت فشار بودیم تا در این دیدار سه امتیاز را بگیریم. در اکثر مواقع بازی سعی کردیم توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و خیلی بهتر از آنها بودیم. سه هیچ جلو بودیم و کمی احساس راحتی کردیم و همین احساس امنیت کردن کار دستمان داد. در اثر اتفاقات ساده دو گل دریافت کردیم اما دقایق آخر با عملکرد خوب و در دست داشتن میدان توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

فردا دیدار مهمی برابر نساجی دارید و به نوعی سرنوشت ذوب آهن برای بقا مشخص خواهد شد

اگر بتوانیم برابر حریف پیروز شویم ماندن‌مان قطعی می‌شود. این بازی برایمان ۶ امتیازی است و چون دیدار تیم‌های قعر جدول حساب می‌شود به جرأت می‌توانم بگویم مهم‌ترین مسابقه لیگ امسال دیدار با این تیم خواهد بود. با تمرکز بالایی راهی میدان می‌شویم تا بتوانیم نتیجه مدنظر را کسب کنیم تا برای هفته‌های آتی حرف و حدیثی نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار