کد خبر: ۹۸۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 20 July 2021

صدا و سیمای مرکز مازندران، با توجه به اعلام محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های کشور و همچنین استان مازندران، ترافیک هم اکنون در جاده‌های منتهی به مازندران سنگین است.


گزارش خبرنگاران ما از جاده‌های هراز، سوادکوه و کندوان حاکیست حجم خودرو‌های ورودی از سمت استان تهران به استان مازندران بسیار زیاد است بطوریکه در این جاه‌ها حدود چند کیلومتر ترافیک ایجاد شده است.


بسیاری از مسافران در گفتگو با خبرنگاران ما گفتند: در ورودی‌های استان مازندران، محدودیتی وجود ندارد و جریمه‌ای هم شامل آن‌ها نشده است.


بسیاری از مسافران دلایل عجیبی برای سفر به استان مازندران اعلام کردند از جمله داشتن کار اداری، زدن واکسن و داشتن ایمنی، داشتن ویلا در شمال و داشتن مجوز ورود. این مسافران گاهی بدون رعایت حداقل پروتکل‌های بهداشتی مثل زدن ماسک و داشتن دستکش و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی راهی سفر شدند.


آمار‌های کرونایی در استان مازندران در این روز‌ها بسیار نگران کننده است بطوریکه امروز سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ و بر اساس اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل؛ با بستری ۴۶۳ بیمار جدید، تعداد بیماران کرونایی بستری در استان مازندران به هزار و ۹۱۵ نفر رسید.


رییس دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران می گوید: با توجه به این آمار‌ها هم اکنون ۱۵ شهرستان استان مازندران در وضعیت قرمز و ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند که این امر، نشان هشدار دهنده برای مردم دارد که در روز‌های آینده باید شاهد وضعیت بغرنجی برای شمال کشور باشیم.

 

دکتر موسوی افزود: بیمارستانهای استان در حال پُر شدن ظرفیت است و بهترین کار در این برهه، دوری و فاصله گرفتن از یکدیگر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار