موج بزرگی از عادی‌انگاری‌ها و کاهش شدید سطح رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در استان شاهد هستیم بطوری که پیک پنجم کرونا تمام بخش‌های بیمارستانی مازندران را اشغال کرده و وضعیت استان را به سمت بحرانی شدن کشانده است.
کد خبر: ۹۸۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 23 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، سرپرست پلیس راه مازندران گفت:هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است اما احتمال دارد از عصر شاهد ترافیک پرحجم در این مسیرها باشیم.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه کنترل جدی محور‌های شمال با قوت ادامه دارد، گفت: تردد خودرو‌های غیربومی کماکان به مازندران ممنوع است و ماموران پلیس راه در ورودی جاده‌های سوادکوه - منطقه گدوک،   هراز  - امامزاده هاشم، کندوان -، ولی آباد، کیاسر- تِلمادرّه، گلوگاه و رامسر مستقر هستند.

او به اجرای این محدودیت‌ها تا ساعت ۷ صبح دوشنبه چهارم مرداد اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌کنیم با توجه به در پیش بودن عید غدیر، احتمال تمدید شدن ممنوعیت و محدودیت کرونایی در مناطق یاده شده وجود دارد.

سرهنگ عبادی گفت:۵۷هزار و ۵۳۲ دستگاه خودرو از ابتدای امسال اعمال قانون و ۲۱هزار و ۹۶۸ دستگاه خودرو از محور‌های مازندران بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: هزار و ۷۲۲ دستگاه خودرو در شبانه‌روز گذشته بازگردانده و ۲هزار و ۳۶۱ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند.

او گفت: بیش از ۷ هزار و ۱۶۱ خودرو از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۸ تیر تاکنون در ورودی‌های مازندران اعمال قانون شده و ۶ هزار و ۷۲۲ خودرو به شهر‌های خود برگشت داده شدند.

برچسب ها: مازندران ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار