کد خبر: ۹۸۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 25 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 3/5/1400 تقدیم حضور می گردد.

آزادسازی اراضی کشاورزی در "فریدونکنار"
فرمانده انتظامی استان مازندران از رهاسازی 16 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش 150 میلیارد ریال در شهرستان "فریدونکنار" خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "فریدونکنار" در پی دریافت چند فقره پرونده از اداره جهاد کشاورزی مبنی تغییر غیرقانونی کاربری اراضی کشاورزی در مناطق روستایی، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با بررسی همه جانبه، 3 متهم که اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز و دیوارکشی در زمین های کشاورزی کرده بودند، شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران از تخریب بناهای غیر مجاز در زمین های کشاورزی با هماهنگی قضائی خبر داد و اظهار داشت: ارزش زمین های تصرف شده برابر نظر کارشناسان 150میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار میرزایی در پایان با بیان این که زمین های کشاورزی از مهمترین منابع تولیدات غذایی و در واقع سرمایه ملی است، از مردم خواست در صورت اطلاع از ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربردی غیر قانونی زمین های کشاورزی،موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.#

-------------------------------------------------

دستگیری 2 سارق کابل و تجهیزات مخابراتی در قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری 2 سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با 30 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ"مهدی خادمی"در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت كابل و تجهيزات مخابراتی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه یکی از سارقان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به سرقت سیم و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.
سرهنگ خادمی از دستگیری همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 30 فقره سرقت سیم و تجهیزات برق و مخابرات اعتراف کردند.
خادمی در خاتمه با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: با اعلام به موقع هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

-------------------------------------------------

هتاک فضای مجازی در نور دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری فردی که اقدام به هتاکی و توهین به افراد درفضای مجازی می کرد خبر داد .
سرهنگ "علی داداش تبار" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: در پی شکایت های مردمی به پلیس فتا مبنی بر هتاکی و توهین به افراد توسط فردی ناشناس در فضای مجازی موضوع در دستور کار پلیس فتا و امنیت عمومی قرار گرفت.
سرهنگ داداش تبار، تصریح کرد: ماموران با مهندسی اجتماعی و بررسی های اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.
وی، افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به هتاکی و انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به افراد در فضای مجازی اعتراف کرد.
داداش تبار با اشاره به این که متهم انگیزه خود از ارتکاب به این اعمال را نوعی شوخی با مخاطبان خود اعلام کرده بود، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نو در خاتمه از کاربران فضای مجازی خواست: با رعایت اخلاق و احترام متقابل در انتشار مطالب نسبت به دیگران از هرگونه توهین و اهانت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنند تا مورد پیگرد قانونی قرار نگیرند.

-------------------------------------------------

کشف 8 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال در بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف 8 دستگاه تولید ارز دیجیتال در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حسین زارع" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از مهمترین اولویت های پلیس در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: متهم که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه های تولید ارز دیجیتال کرده بود، با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
سرهنگ زارع از کشف 8 ماینر قاچاق به همراه متعلقات آن در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و اظهار داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش تجهیزات کشف شده بیش از 2 ميليارد ريال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است.

-------------------------------------------------

انهدام باند خرید و فروش مواد مخدر در عباس آباد
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری اعضای باند خرید و فروش مواد مخدر و کشف بیش از 2 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر افضلی" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در سطح شهرستان عباس آباد اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کند، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
وی ، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از وی 2 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ افضلی از دستگیری 2 همدست متهم در ادامه این عملیات خبر داد و تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در خاتمه با اشاره به اینکه پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین سوداگران مرگ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، یاد آور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------------------

دستگیری 2 موبایل قاپ در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگيري 2 موبایل قاپ حرفه ای و كشف 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده"در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی همراه عابران توسط راکیب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدمات اطلاعاتی و بررسی های انجام شده، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارقان را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در ادامه، تصريح كرد : مآموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگير کردند.
سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 15 موبایل قاپی در این شهرستان اعتراف کردند .
حسین زاده از کشف 5 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

-------------------------------------------------

اعتراف سارق به 23فقره سرقت در آمل
فرمانده انتظامي "آمل" از دستگيري سارق سیم برق با 23 فقره سزقت در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ " ذات الله رضوانی " در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت : درپی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش بی وقفه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بيان اينكه ماموران در بازجویی از متهم به راز 23 فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در این شهرستان پی بردند،تصریح کرد: این سارق حرفه ای که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

-------------------------------------------------

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 19 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پاسگاه آغوزبن با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهم راشناسایی کردند.
سرهنگ رضوانی ، تصریح کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیرو در بازدید از محل فعالیت وی که دریکی ازروستاهای اطراف بخش 19 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 3 میلیارد ریال کشف شد.
وی قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، در خاتمه تاکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

-------------------------------------------------

دستگیری باند سارقان منزل در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری باند سارقان منزل با 18 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" با اعلام این خبر، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت در این شهرستان شدند.
سرهنگ شعبانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضایی، متهمان که با تشکیل باندی 4 نفره در این شهرستان فعالیت می کردند در یک اقدام عملیاتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به 18 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در خاتمه از برخورد قاطعانه پلیس با سارقان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-------------------------------------------------

کشف11فقره سرقت اماکن خصوصی در گلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان" گلوگاه" از دستگیری 3سارق حرفه ای اماکن خصوصی و احشام با 11فقره سرقت خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ محمودکلوانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 3 سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی کردند .
سرهنگ کلوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت اماکن خصوصی،احشام و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند .
به گفته سرهنگ کلوانی کشف یک کیلو و 488گرم موادمخدر ازنوع تریاک، توقیف 7دستگاه خودرو و موتوسیکلت متخلف،دستگیری3معتاد و یک قاچاقچی مواد مخدر از دیگر موفقیت های ماموران در اجرای این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان درپایان با اشاره به کشف مقادیری ازاموال سرقتی در این عملیات به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، درصورت مواردمشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-------------------------------------------------

دستگیری سارق اماکن دولتی و عمومی در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق اماکن دولتی و عمومی با 11 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از اماکن دولتی و اماکن عمومی، موضوع در دستور کار عوامل آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان بابل، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 11 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی این شهرستان اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

-------------------------------------------------

کشف 2 کيلو گرم ترياک از منزلي در ساري
فرمانده انتظامي شهرستان "ساري" از شناسايي و دستگيري عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 2 کيلوگرم ترياک خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در سطح شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد:در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 13 با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي دريافتند، متهم در یک منزل مسکونی در شهر ساری اقدام به توزیع مواد مخدر می کند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساري، افزود: ماموران با شناسايي محل مورد نظر و هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه اين فرد را دستگير کردند.
حسن زاده از کشف بیش از 2 كيلوگرم ترياک در بازرسی از منزل متهم خبر داد و اظهار داشت: این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند.

-------------------------------------------------

دستگیری سارقان سیم برق با 8 فقره سرقت در رامسر
سرپرست انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق و اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "مجتبی خانپور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وقوع سرقت سیم برق واماکن خصوصی در شهرستان رامسر موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11و پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی و تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای و سابقه دار در این ارتباط شدند.
سرپرست انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: متهمان پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
سرهنگ خانپور در ادامه اظهار داشت: متهمان در تحقیقات تخصصی به 8 فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: امنیت محصول مشترک پلیس و مردم است که در این خصوص می طلبد مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------------------

دستگيري سارق منزل در شهرستان سوادکوه
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگيري سارق منزل و ساختمان نیمه کاره با 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت از منازل در سطح شهرستان سوادکوه ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار در این ارتباط شدند.
سرهنگ اکبری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی ها به 5 فقره سرقت منزل و ساختمان نیمه کاره در سطح شهرستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی سوادکوه ، با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار