کد خبر: ۹۸۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ 26 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار مهم انتظامی استان مازندران در روز دوشنبه مورخ 04/05/1400 به شرح ذیل برای بهره برداری به حضور تقدیم می گردد.

متن خبر :

درگیری خونین اراذل و اوباش در قائم شهر 2 قربانی گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از درگیری با سلاح شکاری چند اراذل و اوباش و مرگ دو نفر در این حادثه در یک باشگاه ورزشی در حومه این شهر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  مهدی خادمی با اعلام این خبر، گفت: در ساعت 18 و 44 دقیقه روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 استان مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری در یک باشگاه ورزشی بدنسازی در حومه شهرستان قائم شهر، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، افرادی ناشناس سوار بر یک خودرو پراید ۱۱۱ سفید پس از ورود به داخل باشگاه بدنسازی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت افراد کرده و سریعاً از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر اظهار کرد: در این حادثه 3 نفر از افراد از ناحیه پا ، دست و شکم مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته و با حضور عوامل اورژانس سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند .

سرهنگ خادمی با اشاره به مرگ دو نفر از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده، افزود: با تشکیل تیم ویژه متشکل از عوامل یگان امداد، پلیس آگاهی و امنیت عمومی علت و انگیزه وقوع این درگیری و تیراندازی بررسی که در نتیجه مشخص شد، موضوع اختلاف و درگیری بین چند اراذل واوباش بوده که در این خصوص یکی از متهمان پرونده با سلاح شکاری در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شناسایی دو متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری این افراد با هماهنگی قضائی همچنان ادامه دارد.

 

انهدام باند سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی با 30 فقره سرقت در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام باند سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی با 30 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری 4 سارق شامل 3 مرد و یک زن شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 30 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی و انتقال نیرو اعتراف کردند.

سرهنگ خادمی ، افزود: متهمان پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

تقدير امام جمعه شهرستان نکا از عملکرد پليس

امام جمعه شهرستان نکا در دیدار رئیس پلیس راهور مازندران با وی از تلاش های مجاهدانه و مقتدرانه کارکنان انتظامي در توليد امنيت تقدير کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق محمدی لائینی در دیدار با سرهنگ  بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران با وی از تلاش های مجاهدانه و مقتدرانه کارکنان انتظامي در توليد امنيت در کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان این که حفظ امنیت و آرامش جامعه مهمترین خدمت نظام حاکم در هر جامعه ای است، تصریح کرد: مدیریت و تلاش های شبانه روزی، صبر و بردباری و در عین حال درایت کافی و وافی در برقراری نظم وامنیت نیروی انتظامی در سطح کشور ستودنی است .

امام جمعه شهرستان نکا نقش و جایگاه پلیس را در برقراری نظم و امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز جامعه حائز اهمیت و حیاتی دانست و گفت: قدردانی از جان برکفانی که برای برقراری امنیت در کشور از جانشان مایه می‌گذارند، وظیفه ای همگانی است و مردم باید قدردان این تلاش‌ها باشند.

سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران نیز در این دیدار ائمه جمعه را در افزايش همكاري مردم با پليس بسيار موثر دانست و افزود: ائمه جمعه در افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس نيز نقش بسزایی داشته باشند.

دستگیری اراذل و اوباش در شهرستان بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 5 اراذل و اوباش و مخل نظم و امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی در تشريح جزئيات اين خبر، بیان داشت: در پی وقوع چند فقره درگیری و شرارت از سوی افرادی شرور و اراذل و اوباش با سلاح سرد و مصدومیت 2 نفر در این ارتباط، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به فرار متهمان پس از ارتکاب جرم از صحنه، ماموران انتظامی اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار دادند . .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، اظهار کرد: با شناسایی متهمان و هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی 5 متهم به شرارت را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی از تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با هشدار به مخلان نظم و امنيت عمومي، گفت: هرگونه قدرت نمايي و حرکات غيرمتعارف که موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان شود، پلیس برابر قانون با آنان رفتار خواهد کرد.

وی با اشاره به رضایت مردم از اقدام عملیاتی پلیس در دستگیری متهمان، خاطر نشان کرد: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی،ماموران انتظامی در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری،تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

وی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم 3 تن چوب جنگلی قاچاق را که به صورت غير قانوني از جنگل های این شهرستان برداشت کرده بود ، کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده ، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست:در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق 15 فقره سرقت سیم برق در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق با 15 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدزمان شالیکار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت :ماموران انتظامی در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق  بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و تحقیقات تخصصی مخفیگاه یک سارق سابقه دار را شناسایی و موضوع را با دادستان شهرستان بابل هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد:ماموران انتظامی متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازجویی از وی به راز 15 فقره سرقت پی بردند.

سرهنگ شالیکار در پایان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد از شهروندان خواست : در صورت مشاهده مورد مشکوک طی تماس با سامانه 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار