کد خبر: ۹۸۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 27 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، استقلال همانند پرسپوليس باخت 1 صفر را تبديل به پيروزي 3-1 كرد. با اين تفاوت كه استقلال در قائمشهر به مصاف نساجي رفته بود.

نكته جالب اينكه استقلال هم در قائمشهر روي درخشش يكي از ستاره هاي خود به پيروزي رسيد. متين كريم زاده مدافع چپ پاي استقلال كه پيش از اين كمتر در تركيب تيم به بازي گرفته مي شد. مدافع فصل گذشته تيم پارس جنوبي كه با سقوط تيم به دسته اول به تهران آمد و پيراهن تيم آبي را برتن كرد. 
 
متين ابتدا براي استقلال پنالتي گرفت تا ضربه وريا بازي را به تساوي بكشاند. او در ادامه به وريا پاس گل داد تا كاپيتان زننده گل برتري استقلال باشد و در نهايت دروازه نساجي را باز كرد تا استقلال 3-1 در اين بازي پيروز شود. استقلال از آنجايي كه پيش از اين بازي در نشانه اعتراض به رفتار باشگاه خوب تمرين نكرده بود و حتي با اتوبوس راهي قا ئمشهر شده بود تصور مي شد در قائمشهر آن استقلال هميشگي نباشد و حتي بازي را با باخت تمام كند و در دقايق ابتدايي هم اين اتفاق رخ داد. زماني كه كريم اسلامي روي پاس محمود قائد رحمتي دروازه تيم استقلال را باز كرد. اما بعد ازاين گل نزديك به پايان نيمه استقلال به تيم ديگري تبديل شد و ابتدا به گل تساوي دست يافت و در نيمه دوم دو گل ديگر زد تا شكست 1-0 را با برتري 3-1 عوض كند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار