آیا پیش بینی های لازم صورت گرفت؟
برخی‌ها قطعاً باید جواب پس دهند چه این دنیا چه آن دنیا. تا چند وقت دیگر دیدن دریا از فاصله ۱۰۰ متری تبدیل به آرزو خواهد شد. خواهش می‌کنیم مجوز ندهید، حداقل از بلند مرتبه‌سازی در پارکینگ‌های ۷، ۸ و ۹ صرف نظر کنید تا ساحل ویژه بانوان احداث شود.
کد خبر: ۹۸۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 27 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه محترم بابلسر در جمع اهالی رسانه بابلسر اظهار داشت :
متاسفانه عزم جدی کشوری برای ساماندهی سواحل وجود ندارد. بلند مرتبه سازی در نوار ساحلی مصیبت بزرگی است، برخی‌ها قطعاً باید جواب پس دهند چه این دنیا چه آن دنیا. تا چند وقت دیگر دیدن دریا از فاصله ۱۰۰ متری تبدیل به آرزو خواهد شد. خواهش می‌کنیم مجوز ندهید، حداقل از بلند مرتبه‌سازی در پارکینگ‌های ۷، ۸ و ۹ صرف نظر کنید تا ساحل ویژه بانوان احداث شود.

ستاد نماز جمعه بابلسر با تقدیم ۷ شهید، تقریبا بیشترین شهدای نماز جمعه مازندران را دارد.
به همراهی مسولین در تمام محلات بابلسر چندین بار برای بررسی مشکلات حضور یافتیم. در این حضورها مسائل و مشکلات احصا و دسته‌بندی شده و اجمالاً راهکارها هم مشخص شد.
دکتر بازوند فرمانده سپاه شهرستان با ما همراه و همگام است.
طرحی داریم که مصلی فقط برای روز جمعه نباشد، در طبقه دوم مصلی مدرسه معارفی ویژه دختران در نظر گرفته شده است.
گروه فرهنگی بقیه الله در ساحل ایجاد و اقدامات خوبی انجام داد.

گفتنی است امام جمعه بابلسر در ابتدای این نشست درباره واقعه غدیر، میلاد امام هادی (ع)، شهدای محراب و ستادهای نماز جمعه دقایقی سخن گفت و از تلاش‌های خبرنگاران قدردانی نمود و اعلام کرد: در ۱۷ مرداد روز خبرنگار تجلیل ویژه از خبرنگارانی که با دفتر و ستاد نماز جمعه همکاری دارند قدردانی خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار