کد خبر: ۹۸۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 28 July 2021
به گزارش تابناک مازندران، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران وضعیت همه‌گیری کرونا در استان را بحرانی توصیف کرد و گفت که با تکمیل ظرفیت مراکز درمانی دولتی ، اکنون بیمارستان‌های خصوصی و تامین اجتماعی هم پذیرش بیماران کرونایی را شروع کرده‌اند.
 
 
دکتر بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو یی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در مازندران  همچنان سیر صعودی دارد افزود: مازندران در بدترین شرایط کرونایی از ابتدای پاندمی تاکنون قرار دارد و ظرفیت های بهداشتی و درمانی استان پاسخگوی حجم بالای بیماران روزانه نیست.
 
 
وی ادامه داد: با وجود نزدیک شدن تعداد بیماران بستری در بیمارستان های کرونایی به سه هزار نفر ، همچنان شاهد روند افزایشی شدید شناسایی بیماران جدید در هر روز نسبت به روز قبل و بستری افزون تر از ترخیصی ها هستیم و درونمایی از ثبات مشاهده نمی شود.
 
 
دکتر بابایی از افزایش مراجعه بیماران سرپایی کرونایی به ۹ هزار نفر در روز خبر داد و گفت : با توجه به جهش ویروس و ناشناخته بودن سویه جدید دلتا ، نمی توان زمان رسیدن به پیک پنجم را پیش بینی کرد و  این نگرانی وجود دارد که باتوجه به سیر  صعودی فزاینده ، شاهد دو پیک پی در پی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار