شهردار بابل در آیین کلنگ‌زنی باغ ایرانی:
با وجود داشتن ۴۰ بوستان و پارک محله، متاسفانه سرانه فضای سبز تناسب خوبی بامیزان جمعیت ووسعت شهر بابل ندارد.
کد خبر: ۹۸۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 03 August 2021

به‌ گزارش تابناک مازندران ، آیین کلنگ‌زنی پروژه باغ ایرانی با حضور مهدی کیانی شهرداربابل ،
فرامرزابوالحسنی رئیس، مرتضی کاردگر و جوادبیژنی اعضای شورای اسلامی شهر و حمیدرضاقربان نیا ، محمدزمان یعقوبی ، کمیل هاشمی اعضای منتخب شورای اسلامی شهر بابل ، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد

در این آیین مهدیکیانی شهردار بابل اظهار داشت:شهر بابل دارای ۴۰ بوستان و پارک محله است که این میزان تناسب خوبی با وسعت و‌ جمعیت شهر بابل نداشته و سرانه‌ای بسیار پایین دارد.

وی افزود:تمام تلاش ما در بالا بردن سرانه پارک و فضای سبز است و تلاش میکنیم این‌کار با مکان‌یابی درست وتوزیع متوازن و عادلانه درسطح شهر باشد. در سطح شهر بابل، بخش اعظم پارک محلات و بوستان ما در بخش غربی شهر بابل است و در منطقه شرق بابل ما با فقر فضای سبز مواجه بودیم که نهایتا به این نتیجه رسیدم که اگر قرار است در چند نقطه شهر کار فضای سبز انجام شود کاری تجمیعی و زیباتر و بهتر دریک منطقه‌ای باشد که مردم
برخورداری بیشتروبهتری از آن داشته باشند.

شهردار بابل خاطر نشان کرد:این فضا به مساحت ۵۴۰۰ مترمربع از سالیان دورسهم شهرداری ازمحل تفکیک بودکه برای فضای سبز درنظرگرفته شد.

وی ادامه داد:طی برگزاری فرایند مناقصه پیمانکار اجرای پارک مشخص شداین پیمانکار از پیمانکاران توانمند شهرمان هستند و بسیار خوشحالیم که پروژه در مناقصه عمومی توسط یک پیمانکار توانمند بابلی انجام خواهد شد.

کیانی تصریح کرد:از این پروژه ۵۴۰۰ مترمربعی، ۲۷۵۰متر آن فضای سبز و ۲۱۴۷ متر آن فضای حرکتی است که دو طرف پارک و فضای میانی با آبنما پیش‌بینی شد.

وی گفت:مساحت ابنیه که در انتهای پارک داریم ۷۴ مترمربع است و فضای بازی کودکان حدود ۳۰۰ مترمربع همراه با ست ورزشی سلامت در دو طرف مسیر دسترسی تعبیه شده‌است

شهردار بابل افزود:مبلغ پروژه برای اجرای پارک ۴ میلیارد تومان است و مدت اجرای قرارداد ۵ماه تعیین شده‌است.

وی در پایان گفت:تمام تلاش ما این است که انشالله این پروژه در زمان اجرایی تعیین شده‌ در قرارداد انجام وبه بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار