کد خبر: ۹۸۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ 04 August 2021

مدیر جهاد کشاورزی بابل از اجرای طرح در حال احداث کانال بتنی لاینینگ با پیشرفت فیریکی 50 درصدی ، با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 887 میلیون ریال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش تابناک مازندران ،  دکتر محسن علی گل زاده  با اشاره به لایروبی و بتنی‌کردن کانال‌های آبیاری برای افزایش راندمان توزیع آب اظهار داشت : طرح احداث کانال بتنی لاینینگ در اراضی کشاورزی روستاهای روشن آباد گنج افروز و بالا بازیار شهرستان بابل با پیشرفت فیریکی 50 درصدی با اعتباری بالغ بر سه  میلیارد و 887  میلیون ریال در حال احداث است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: این کانالها به طول یک هزار و 500 متر از محل اعتبارات متوازن استانی در حال احداث است.

به گفته این مسوول با اجرای پوشش بتنی کانالهای اراضی تسطیح شده راندمان توزیع و انتقال آب افزایش یافته و هدر رفت آب کاهش می یابد و مدیریت توزیع آب مناسب تر و از رشد علف های هرز جلوگیری میگردد.

علی گل زاده با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح، خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی استفاده می شود.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار