شریعتی با اشاره به نیمه کاره ماندن ۵ هزار پروژه عمرانی در مازندران افزود: اجرای سریع این پروژه‌ها حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. پروژه‌های سد هراز، شبکه‌های سد گلورد، آبرسانی شهرهای گروه الف مازندران و نیز طرح‌های فاضلاب و دیگر طرح‌های منابع آبی از این سرمایه گذاری منتفع خواهند شد.
کد خبر: ۹۹۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 06 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا شریعتی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی در اجرای طرح‌های منابع آب مازندران ‏ ‏اظهار‬ داشت: سیستم بانکی کشور سه هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های توسعه منابع آب مازندران سرمایه گذاری می‌کند.

وی افزود: با پیگیری مجمع نمایندگان مازندران و با حمایت وزارت اقتصاد این سرمایه گذاری با مشارکت بانک‌های عامل و به عاملیت بانک صادرات اجرایی خواهد شد.

نماینده مردم شرق مازندران ادامه داد: پروژه‌های سد هراز، شبکه‌های سد گلورد، آبرسانی شهرهای گروه الف مازندران و نیز طرح‌های فاضلاب و دیگر طرح‌های منابع آبی از این سرمایه گذاری منتفع خواهند شد.

این نماینده مجلس گفت: مجمع نمایندگان مازندران در تلاش برای رفع مشکلات پایه‌ای استان جلسات فشرده‌ای را با وزیران قبلی و جدید اقتصاد و مدیران عامل بانک‌های کشور با هدف جذب سرمایه گذاری در اجرای طرح‌های توسعه برگزار کرد.

شریعتی افزود: مجمع نمایندگان مازندران رفع مشکلات کمبود منابع و تأمین مالی پروژه‌های محوری استان را در دستور کار دارد. رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطر نشان کرد: اولویت‌های سرمایه گذاری در روند توسعه مازندران از سوی این مجمع مشخص شد.

نماینده مردم شهرستانهای بهشهر، نکا و گلوگاه افزود: پروژه‌های نیمه تمام استان در بازه زمانی مشخصی تعیین تکلیف خواهد شد. شریعتی با اشاره به نیمه کاره ماندن ۵ هزار پروژه عمرانی در مازندران افزود: اجرای سریع این پروژه‌ها حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

این مسئول با تاکید بر تبعات فرهنگی و اجتماعی ناشی از نیمه کاره ماندن پروژه‌های عمرانی گفت: باید با اولویت بندی اجرای پروژه هاو مشارکت بخش خصوصی از تبعات فراوان آنها کاست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار