میزان مبادلات به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته و این نشان تلاش و همت همه همکارانمان در مجموعه بندر فریدونکنار علیرغم همه مشکلات اقتصادی و پاندومی کووید ۱۹ است.
کد خبر: ۹۹۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 07 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، بندر تجاری فریدونکنار مبادلات کالا در بندر تجاری فریدونکنار نسبت به ۵ ماهه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشت.

مهندس ایمان شیوافر مدیرعامل شرکت راهبران بندر تجاری فریدونکنار با تاکید بر آمادگی بندر تجاری فریدونکنار بر همکاری‌های جدید با فعالان اقتصادی گفت : آمارها بیانگر توانایی بندر تجاری فریدونکنار در منطقه است و این بندر آمادگی همکاری‌های جدید با فعالان اقتصادی را دارد.

مهندس شیوافر میزان مبادلات کالا در بندر فریدونکنار را ۱۷۶۰۹۶ تن در ۵ ماهه نخست امسال اعلام و تصریح کرد : میزان مبادلات به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته و این نشان تلاش و همت همه همکارانمان در مجموعه بندر فریدونکنار علیرغم همه مشکلات اقتصادی و پاندومی کووید ۱۹ است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالفعل در بندر تجاری فریدونکنار ، افزود : بندر تجاری فریدونکنار یک بندر استراتژیک است که اگر مشکلات پیش‌رو با همت نهادهای حاکمیتی و ارکان شهر برطرف شود این بندر با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب می‌تواند کمک شایانی در چرخه لجستیک کالاهای اساسی کشور کند.

وی همچنین با بیان اینکه ۵۶ کشتی در ۵ ماهه نخست امسال در اسکله بندر تجاری فریدونکنار پهلو گرفته است ؛ بیان کرد : روغن پایه ، روغن خام ، نفت ، غلات ، تخته و آهن قراضه کالاهای وارداتی و سنگ نمک کالای صادراتی از این بندر می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار