مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با حضور ۶۰ شرکت کننده در حوضچه کپورچال نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ 13 September 2021

به گزارش تابناک مازندران،مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با حضور ۶۰ شرکت کننده در حوضچه کپورچال نوشهر برگزار شد.

در این مسابقات که به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادواره شهید شاخص ورزش کشور "حسن فقیهی جویباری" برگزار شد، تیم‌هایی از مناطق مختلف کشور حضور داشتند و شناگران در رده سنی ۱۴ تا ۲۰ سال به مسافت سه کیلومتر و در رده سنی بالای ۲۰ سال به مسافت پنج کیلومتر به رقابت پرداختند.

مسابقات جام بزرگسالان نیز در رده‌های سنی ۲۵ تا ۷۰ سال در ۲۹ شهریور ماه به میزبانی نوشهر برگزار می‌شود و به برترین‌ها مدال، حکم قهرمانی و به تیم‌های اول تا سوم جام قهرمانی ارائه می‌شود.

محمد بنده‌نژاد دبیر کمیته آبهای آزاد کشور و مسئول برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با ایسنا، با مثبت ارزیابی کردن سطح این مسابقات گفت: ابن مسابقه برای اولین بار بعد از شروع کرونا در حال برگزاری است و از نظر تقویت روحیه شناگران کشور تاثیر زیادی دارد.

وی با بیان اینکه اینکه این مسابقه بهانه خوبی برای بازگشایی استخرهای سطح کشور جهت تمرین شناگرها می باشد، 

بنده نژاد تصریح کرد: مسابقات شنای آب های آزاد قهرمانی کشور جام "شروعی دوباره" با رعایت تمام موازین بهداشتی و گرفتن تست کرونا از بازیکنان برگزار شده است. 

دبیر کمیته آبهای آزاد کشور و مسئول برگزاری این مسابقات به آسیب های ناشی از کرونا بر ورزشکاران شنای کشور پرداخت و گفت: هرساله ۶ تا ۷ مسابقه ازاد و چندین مسابقه انتخابی تیم ملی، استانی و اردوهای مختلف برگزار می شد که همه اینها به واسطه کرونا کنسل شد و ورزشکاران نیز آسیب زیادی چه از لحاظ جسمی و چه روحی دیدند و دچار افت شدید بدنی شدند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار