پرواز کیش به رامسر و بالعکس امروز ۲۳ شهریور در فرودگاه شهدای رامسر برقرار می‌شود که اولین پرواز در تاریخ فرودگاه رامسر به جزیره کیش است و بهشت زمینی خدا به مروارید خلیج فارس وصل خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 14 September 2021

به گزارش تابناک مازندران،ارشاد حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر از برقراری اولین پرواز کیش به رامسر و بالعکس خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان ملی، استانی و شهرستانی اولین پرواز کیش به رامسر و بالعکس امروز برقرار می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از بهره برداری از باند دوم فرودگاه شهدای رامسر و با پیگیری‌های متعدد و درخواست مردم منطقه پرواز کیش به رامسر و بالعکس برقرار شد.

حاتمی گفت: پرواز کیش به رامسر و بالعکس امروز ۲۳ شهریور در فرودگاه شهدای رامسر برقرار می‌شود که اولین پرواز در تاریخ فرودگاه رامسر به جزیره کیش است و بهشت زمینی خدا به مروارید خلیج فارس وصل خواهد شد.

رئیس فرودگاه شهدای رامسر افزود: پرواز کیش به رامسر و بالعکس در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته در فرودگاه شهدای رامسر برقرار است.

وی تصریح کرد: برقراری پرواز کیش به رامسر و بالعکس اثرات و مزایای مثبت در توسعه صنعت گردشگری و توریست و صنایع وابسته به آن دارد.

رئیس فرودگاه شهدای رامسر گفت: در راستای افزایش پروازهای ایستگاه هوایی ایران ایر که قبلاً به صورت ایستگاه رشت رامسر خدمات رسانی می‌کردند، پس از پیگیری‌ها ایستگاه ایران ایر رامسر به صورت مستقل کار خود را در ایستگاه جدید رامسر آغاز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار