در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۲۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
کد خبر: ۹۹۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷ 15 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، با عبور مازندران از پیک پنجم کرونا موسوم به دلتا در این استان، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به پایین‌ترین میزان یک ماه گذشته خود رسید به طوری که در حال حاضر تنها ۲۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بابل بستری هستند.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۲۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۱۴۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶۳۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۵۱ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۲۰۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید بستری و ۴۰ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۳۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار