رآورد ما از ثبت نام پایه اول ابتدایی ۴۶ هزار و ۴۲۹ دانش‌آموز بود که تا این لحظه ۴۷ هزار و ۶۱۸ نفر معادل ۱۰۲.۵۶ درصد ثبت نام شدند.میانگین کل ثبت نام
کد خبر: ۹۹۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 15 September 2021

به گزارش تابناک مازندران،.مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از ثبت نام ۹۱.۴۸ درصدی دانش‌آموزان استان تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ خبر داد.

علیرضا سعدی پور با اعلام این خبر گفت: برآورد ما از ثبت نام پایه اول ابتدایی ۴۶ هزار و ۴۲۹ دانش‌آموز بود که تا این لحظه ۴۷ هزار و ۶۱۸ نفر معادل ۱۰۲.۵۶ درصد ثبت نام شدند.میانگین کل ثبت نام ۶ پایه دوره ابتدایی تا این لحظه ۹۸.۰۱ درصد می باشد.

وی افزود: در پایه هفتم نیز برآورد ثبت نام ما ۴۵ هزار و ۳۲ نفر بود که تاکنون ۴۲ هزار و ۵۸۳ دانش‌آموز معادل ۹۴.۵۶ درصد ثبت نام شدند. همچنین میانگین کل ثبت نام در مقطع متوسطه اول تا این لحظه به عدد ۹۰.۴۶ درصد رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در پایه دهم نیز پیش بینی ثبت نام ۴۱ هزار و ۱۶۱ نفری را داشتیم که از این میان تعداد ۳۰ هزار و ۲۸۲ دانش‌آموز، معادل ۷۳.۵۰ درصد کار ثبت نام خود را انجام دادند. در مقطع متوسطه دوم  نیز میانگین کل ثبت نام تا این لحظه به عدد ۷۷.۴۴ درصد رسیده است.

سعدی پور خاطرنشان کرد: تعداد کل دانش‌آموزان استان ۵۱۹ هزار و ۹۷۱ نفر است که از این بین، ۴۷۵ هزار و ۶۴۷ دانش‌آموز ثبت نام شدند. این عدد ۹۱.۴۸ درصد کل دانش‌آموزان استان را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار