با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، افرادی در قالب باند اقدام به تهیه و توزیع سکه های غیر بانکی و دارای پلمب تقلبی با برندهای معروف و عیار پائین در سطح بازار طلا فروشی ساری می کنند.
کد خبر: ۹۹۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 16 September 2021

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند تهیه وتوزیع سکه های تقلبی در شهرستان ساری خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی قیصری" با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی دریافت گزارشی از اتحادیه طلا و سکه استان مازندران مبنی بر فعالیت باند تهیه و توزیع سکه های تقلبی در سطح طلافروشی شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، افرادی در قالب باند اقدام به تهیه و توزیع سکه های غیر بانکی و دارای پلمب تقلبی با برندهای معروف و عیار پائین در سطح بازار طلا فروشی ساری می کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف مقادیری سکه تقلبی از شناسایی و دستگیری اعضای این باند خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار